C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de queste dans 7FMR 
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[1] Et se je y doy mon temps user, Au moins n'en puis je estre repris De cuer failli ne de mespris Quant envers vous fais ceste queste, Par qui Amours a entrepris De tant de bons cuers la conqueste. (CHART., B. Dame, 1424, 348)
[2] COPPIE DE LA REQUESTE BAILLEE AUX DAMES CONTRE ALAIN Supplient humblement voz loyaulx serviteurs, les actendans de voustre tresdoulce grace et poursuivans la queste du don d'amoureuse mercy, comme ilz ayent donné leur cuer a penser, leur corps a travaillier, leur vouloir a desirer, leur bouche a requerir, leur temps a pourchacer le riche don de pitié que Dangier, Reffus et Crainte ont embuché et retrait en la gaste forest de Longue Actente, et ne leur soit demouré compaignie ne conduit qui ne les ait laissiez en la poursuite fors seulement Bon Espoir, qui encores demeure souvent derriere lassé et travaillé du long chemin et de la tresennuyeuse queste; (Lettres Chart., 1425, 361)
[3] COPPIE DE LA REQUESTE BAILLEE AUX DAMES CONTRE ALAIN Supplient humblement voz loyaulx serviteurs, les actendans de voustre tresdoulce grace et poursuivans la queste du don d'amoureuse mercy, comme ilz ayent donné leur cuer a penser, leur corps a travaillier, leur vouloir a desirer, leur bouche a requerir, leur temps a pourchacer le riche don de pitié que Dangier, Reffus et Crainte ont embuché et retrait en la gaste forest de Longue Actente, et ne leur soit demouré compaignie ne conduit qui ne les ait laissiez en la poursuite fors seulement Bon Espoir, qui encores demeure souvent derriere lassé et travaillé du long chemin et de la tresennuyeuse queste; (Lettres Chart., 1425, 361)
[4] et que en un pas qui se nomme Dure Response ont esté plusieurs foiz destroussez de Joye et desers de Leece par les brigans et souldoyers de Reffus, et neantmoins entretiennent tousjours leur queste pour y mectre la vie et le cuer qui leur est demouré, mais que Espoir ne les laisse au besoing; (Lettres Chart., 1425, 361)
[5] Et puet estre que Envye, rebutement d'amours ou faulte de cuer qui les a fait demourer recreuz en chemin et laissier la queste qu'ilz avoient encommenciee avecques nous les fait ainsi parler et escrire. (Lettres Chart., 1425, 361)
[6] Et ont tant fait, comme l'on dit, pour destourner aux autres la joye a quoy ilz ont failli que leurs escriptz sont venuz en voz mains, etpour l'actrait d'aucunes parolles doulces qui sont dedans, vous ont amusees a lire leur livre que on appelle la Belle Dame sans Mercy, ouquel, soubz un langaige afaictié, sont enclos les commencemens et ouvertures de mectre rumeur en la court amoureuse et rompre la queste des humbles servans et a vous tolir l'eureux nom de pitié qui est le parement et la richesse de voz autres vertuz. (Lettres Chart., 1425, 361)
[7] Qu'il vous plaise de voustre grace destourner vos yeulx de lire si desraisonnables escriptures et n'y donner foy ne audience, mais les faire rompre et casser partout ou trouver se pourront et des faiseurs ordonner telle punicion que ce soit exemple aux autres, et que voz humbles servans puissent leur queste parfaire a voustre honneur et a leur joye, et moustrer par euvres qu'en vous a mercy et pitié. (Lettres Chart., 1425, 362)
[8] Ainçoys est approprié a homme, qui est en la queste de sa perfection, et travaille a la election et le chois de sa beneureté ou de son meschief, besongneux d'aide et de soustenue. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 151)
[9] Après tout ce, doit estre en queste, Quant guerre et tournois ne sont mie Ne joustes, qu'il ne s'entroublie N'apaillardise pour amer, De querir voyage par mer Au Saint Sepulcre, et ja ne fine Jusques à Saincte Katerine Ait fait son voyage et fourni; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 75)
[10] Le vray et loial amoreux qui est gentil homme, sain et net de sens et de corps et qui jour et nuyt tent a l'amoreuse queste et grace de sa tresbelle dame et par les VIJ façons contraires aux sept pechiés mortelz, si comme j'ay dit, laquelle dame sera quant a honneur la non pareille des autres -- je appelle toutes dames, car toutes sont dames en amours -- prenons qu'elle n'ait jamais volunté d'amer lui ne autre par amours, si veullent nature, droit et raison que elle l'en doit trop mieulz amer, priser et honnorer, et tellement que de son bien, de son honneur et de tout son avancement elle en sera joyeuse, et, par contraire, doulente de son desplaisir, quelque dame qu'elle soit. (LA SALE, J.S., 1456, 29)

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