C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de querele dans 7FMR 
15 attestations 
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[1] Il m'est commis que je demande Vostre avis, Belle, D'une questïon bien nouvelle Dont en ce livre la querele J'ay mise en rime tele quele, Au long escripte; (CHART., L. Dames, 1416, 303)
[2] Ensi Plaisance me plaie, Ou coer m'a mis une plaie Qui trop grandement m'esmaie, Je ne sçai ou je m'en traie Pour avoir ent garison, Fors a ma querele gaie Qui a le fois me resgaie. (FROISS., Par. am., c.1361-1362, 67)
[3] J'ay tout mon oeil en honneste querele, En loy escripte, en raison naturele, En bien publique et en vertuëux euvre; (5425, 140)
[4] Dont, respondy la dame, roy Elinas, je vous en tien bien pour excusé, et vous pry, se vous ne voulez autre chose, que vous ne laissiez ja a retourner pour ceste querele. (ARRAS, c.1392-1393, 8)
[5] Et le roy lui dist qu'il confessast la verité de la querele, et, par adventure, il pourroit bien avoir grace. (ARRAS, c.1392-1393, 64)
[6] Or dist l'ystoire que Regnault et Anthoine vindrent a leur pere et a leur mere et leur acointtierent ceste querele, et comment ilz les voulzissent aidier a faire ceste emprise. (ARRAS, c.1392-1393, 151)
[7] Mais en chose inique et mauvaise favoriser a celluy que on dit son amy, et par faveur soustenir ou pallyer sa querele par oppinion coulouree, soit en conseil ou aultrement, c'est chose dampnable, honteuse et reprouçable. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 251)
[8] Pour ce, dit Yzocrates en ses Exhortations : «Garde toy, dit il, que tu ne te treuves ne assistes en maulvaise querele ne par conseil ne aultrement, car toy meysmes seras chargié et coupable du fait que aultrui fera par ta faveur et par ton port, comme se tu le faisoies en personne. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 251)
[9] Car plustost obtiendroit celluy, qui à tort se combat, grace de victoire, par humbles requestes et pryeres, que celluy qui avec le droit traveil ne feroit, et [ grandement se meprendroit celluy ] qui tant se fieroit en sa bonne querele, qu'il oubliast la puissance de Dieu et la permission divine, dont la sentence est de nous incongneue jusques à l'effect. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 66)
[10] mais le duc de Clocestre, subtilement conseillié et sachant le duc de Bourgoingne jeune prince et de hault cueur, luy fist offrir de le combattre corps à corps pour ceste querele. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 92)

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