C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quelcunque dans 7FMR 
151 attestations 
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[1] Et aussi comme Dieu ne porroit faire que Il ne fust en estre par l'espace d'un jour ou d'une heure ou, a parler improprement, que Il fust en non-estre par une espace de temps, semblablement ce est impossible simplement que Il ne soit en tout lieu selon les .III. manieres desuz dites, et ne se pourroit departir ne absentir de quelcunque lieu et ne peust estre ymaginé lieu qui soit privé de la presence de son essence et que l'en peust dire " Dieu n'est pas yci "; (ORESME, C.M., c.1377, 278)
[2] Item, en permanence, car le ciel dure et persevere des ce que il fu fait tel comme il est sanz empirer, sanz envillir, sanz crestre, sanz appeticier ne en tout neen partie et sanz quelcunque alteracion qui tende ou dispose a corrupcion, si comme il appert par le sixte chappitre du premier. (ORESME, C.M., c.1377, 280)
[3] Et est plus et plus vraiement le ciel en Dieu qui tout contient que Dieu n'est ou ciel, et aussi comme l'eternité de Dieu ne depent de quelcunque duracion successive, semblablement le immensité de Lui ne depent de quelcunque extension, dimension ou distance local, mais tout depent de Lui, car Il est cause de tout par sa pure, franche volenté: Omnia quecumque voluit, fecit. (ORESME, C.M., c.1377, 284)
[4] Et est plus et plus vraiement le ciel en Dieu qui tout contient que Dieu n'est ou ciel, et aussi comme l'eternité de Dieu ne depent de quelcunque duracion successive, semblablement le immensité de Lui ne depent de quelcunque extension, dimension ou distance local, mais tout depent de Lui, car Il est cause de tout par sa pure, franche volenté: Omnia quecumque voluit, fecit. (ORESME, C.M., c.1377, 284)
[5] Et est incomprehensible, c'est a dire que Il ne peut estre compris en quelcunque espace finie ne infinie, car Il est partout comme dit est, et chascune autre chose est en certain lieu ou espace determineement ainsi que non ailleurs et non pas partout. (ORESME, C.M., c.1377, 284)
[6] Et ces choses je ay ici notees pour declairier par philosophie et par astrologie une verité consonante a nostre foy et contraire a l'oppiniond'Aristote et d'Averroïz ou .XIIe. de Metaphisique, ou il mettent que c'est impossible que les intelligences soient meues de quelcunque mouvement, car par leur diz meisme aveques evidentes demonstracions d'astrologie s'ensuit l'opposite de leur oppinion en ceste partie. (ORESME, C.M., c.1377, 286)
[7] Et sont ces vertus et ces resistences d'autre nature et d'autre [matiere] que quelcunque chose sensible ou qualité qui soit ici-bas. (ORESME, C.M., c.1377, 288)
[8] " Item, quelcunque ange n'est pas ou corps ou es corps qui sont ou lieu ou il est telement que il soit en eulz parinformacion, si comme ame humaine est en son corps, ou par [inherence] ou adherence ne par apropriacion, tele comme aucuns philosophes dient que les intelligences sont ou ciel. (ORESME, C.M., c.1377, 288)
[9] Item, un ange quelcunque ne peut pas de sa vertu former tel corps de quelcunque figure, car une porcion de aer de la quantité d'un pey en touz senz, il ne la pourroit tant estendre que elle fust aussi longue comme est le dyametre de tout le monde, car l'ange ne pourroit percier le ciel ne la matiere ne se pourroit tant estendre. (ORESME, C.M., c.1377, 290)
[10] Item, un ange quelcunque ne peut pas de sa vertu former tel corps de quelcunque figure, car une porcion de aer de la quantité d'un pey en touz senz, il ne la pourroit tant estendre que elle fust aussi longue comme est le dyametre de tout le monde, car l'ange ne pourroit percier le ciel ne la matiere ne se pourroit tant estendre. (ORESME, C.M., c.1377, 290)

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