C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quelconques dans 7FMR 
484 attestations 
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[1] Pourquoy ne me prent elle doncques, Ou qu'el ne me print des adonques, Sans departir pour rien quelconques Nostre joincture? (CHART., L. Dames, 1416, 217)
[2] Nenny non, Il n'y pensa oncques, Car ja faites ne les eüst Plus plaisans que chose quelconques Que sur terre faire deüst, S'Il ne veïst bien et sceüst Qu'elles doivent l'eür porter, Qui par droit les hommes deüst Resjouïr et resconforter. (CHART., E. Dames, 1425, 364)
[3] La son saoul la bati d'un aulne, Devant chacun, et de la paume, Pour ce que elle ne vouloit, Pour lui, faire ce qu'il ne loit Faire a quelconques preude femme, Et si n'a renom de diffame. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 38)
[4] Ne sçay com tel gent furent mis Es haulx sieges, ou je les vi, Es quieulx n'avoit, je vous plevi, Bonté, ne verité quelconques ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 48)
[5] Et la de tieulx gens assez vi, Et si y vy de preudes hommes, Qui flechir, pour quelconques sommes, Ne vouldroient encontre droit, Qui loyauté aiment et droit ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 51)
[6] Est il le temps que damoiselles Ou dames ou femmes quelconques Soustenoient roys, ducs ou contes Et les portoient en leur droit ? (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 94)
[7] Et sanz Musique ne peut estreQuelconques mesure en nul estre, Meismes composé est le monde D'une armonie de sons monde, Et aussi tout le ciel se tourne En maniere, tenant son orne, D'une armonie doulce et belle, De modulacion isnele. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 116)
[8] Ce fist elle comme muable, Si croy que fille du deable Soit, car, en quelconques lettre Je ne truis, ne prose, ne metre, Ne escript, qui dye, ne preuve Que Dieu, qui de riens fait toute oeuvre Bonne et prouffitable, formast Oncques Fortune, ne amast ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 138)
[9] Et qu'il soit vray qu'en vertu soit toute joye le preuve Aristote par vray argument qui veult dire ainsi : Comme gloire et parfait delit ne puist estre en quelconques chose escalourgiable ou muable, c'est assavoir qui puist estre mué de un en autre, si que sont souvent les communs deliz par divers accidens de joye tourné en dueil, ne puet doncques estre felicité, laquelle chose est droite joye fors ès choses qui sont en si hault degré de bonté et si fichiées que decheoir ne peuent pour quelconques troubles ne estre tresbuchiées. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 64)
[10] Et qu'il soit vray qu'en vertu soit toute joye le preuve Aristote par vray argument qui veult dire ainsi : Comme gloire et parfait delit ne puist estre en quelconques chose escalourgiable ou muable, c'est assavoir qui puist estre mué de un en autre, si que sont souvent les communs deliz par divers accidens de joye tourné en dueil, ne puet doncques estre felicité, laquelle chose est droite joye fors ès choses qui sont en si hault degré de bonté et si fichiées que decheoir ne peuent pour quelconques troubles ne estre tresbuchiées. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 64)

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