C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quatorziesme dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Escript on palaiz de Saluce Le quatorziesme jour de may ". (Gris., 1395, 23)
[2]L'an trente et ung et quatre cens Le quatorziesme de janvier Perdis partie de mon sens A l'heure que fus prisonnier, Car je n'ay maille ne denier Pour moy ravoir, ne point de terre, Par Dieu, qui soit a engaiger ; (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 7)
[3]LA QUATORZIESME JOYE (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 99)
[4] La quatorziesme joye de mariage si est quant le jeune homme a mis toute sa paine a trouver l'entree de la nasse, qu'il y est entré et a trouvé une belle jeune femme, doulce et gracieuse, franche, plaisant et debonnaire, et ont esté en grans delitz et plaisances deux ou trois ans, qu'ilz n'ont fait nulle chouse qui ait despleu l'un a l'autre, mes se sont fait touz les plaisirs que homme pourroit dire ne penser, sans avoir nulz contens ensemble, eulx baisans come deux coulombeaux, car ilz sont deux en une chose, et Nature y a ouvré tant par la doulceur de sa forse que, si l'un avoit mal, l'autre le sentiroit. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 99)
[5]Donné à Saint Germain en Laye, ou moys de Decembre, l'an de grace mil trois cens quatre vins et treize et de nostre regne le quatorziesme. (6205, 361)
[6] Donné à Tours le dixiesme jour de decembre l'an de grace mil quatre cens trente et cinq, et de nostre regne le quatorziesme. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 238)
[7] Le lundi, quatorziesme de juillet suyvant, se presenta devant le conte de Nevers, juge commis en ceste partie, ung escuyer nommé Thibault, seigneur de Rougemont, lequel fut ordonné par les gardans le pas pour fournir à l'emprise dudit messire Diago de Valiere. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 306)
[8] La quatorziesme, Bonniface fit une dure atteinte et desarma ledit messire Jaques du grant gardebras. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 102)
[9] Mais l'heure et le temps de l'entreprise se passoit, dont il advint qu'à la quatorziesme course messire Jaques assist près des autres cops, fauça le harnois à jour, et, se l'arrest de la lance ne fust rompu de celle atteinte, le fert fust entré au corps du chevalier. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 159)
[10] La treiziesme, quatorziesme et quinziesme, n'atteindirent point. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 192)

Fermer la fenêtre