C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quarreaux dans 7FMR 
326 attestations 
 Page /33 

[1] Quant la royne et les autres dames virent que le seigneur de Loissellench estoit ainsin desarmé, acoururent toutes à Madame, qui sur les quarreaux d'or et de soye gisoit, faisant a Dieu et a Nostre Dame de Leesse, a qui, comme dit est, l'avoit rendu, prieres et oroisons. (LA SALE, J.S., 1456, 158)
[2] L'AN DE GRACE MIL TROIS CENS quatrevins et neuf, le jeudi IIIJe jour de novembre, en jugement sur les quarreaux, par devant mons. le prevost, presens maistresJehan Truquam, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 97)
[3] fu attaint et fait venir en jugement sur les quarreaux Jehan Lorens, prinsonnier oudit Chastellet, admené à la requeste de Colin Cousin, buffetier, disant qu'il l'a desrobé et emblé son argent en son coffre, en son hostel. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 115)
[4]ESQUELES confessions, de rechief après ce que ledit prinsonnier fu ramené sur les quarreaux, il continua et persevera en icelles. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 119)
[5] L'AN DE GRACE mil CCC quatre vins et neuf, le lundi VIIJe jour de novembre, par devant noble homme mons. Jehan, seigneur de Foleville, chevalier, conseillier du roy nostre sire et garde de la prevosté de Paris, en jugement sur les quarreaux, presens meistre [Dreue] d'Ars, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 119)
[6] maistres Jehan Le Conte et Jehan Le Grant, cirurgiens jurez du roy nostre sire ou Chastellet de Paris, fut attaint et admené en jugement sur les quarreaux, oudit Chastellet, Girart Fourre, cherpentier, né de la ville de Bausmes les Nonnains, oultre la Sone, et à present demourant en la ville d'Aucerre, si comme il disoit, prisonnier, admené oudit Chastellet cedit jour, pour souspeçon de la mort faite et perpetrée en la personne de feu Andry Sore, jadiz demourant en ladicte ville d'Aucerre; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 126)
[7] ITEM, LE LUNDI XVe jour dudit mois d'ottobre l'an IIIJxx et neuf dessus dit, en jugement sur les quarreaux, par davant mons. le prevost, presens maistres Jehan Truquan, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 130)
[8] L'AN DE GRACE mil CCC quatrevins et neuf, le jeudi IJe jour decembre, en jugement sur les quarreaux, par devant maistre Jehan Truquan, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 131)
[9] Oudart de Fontenoy, Miles de Rouvroy, Gerat de La Haye et Robert de Pacy, examinateur oudit Chastellet, fut fait venir et attaint en jugement sur les quarreaux Robinet de Gournay, prisonnier oudit Chastellet, cy-dessus nommé, lequel, après ce qu'il ot juré et par serment qu'il diroit verité des crimes et larrecins par lui fais, commis et perpetrez, cogneut que il n'estoit record qu'il eust fais autres cas que ceulx qui par lui furent cogneuz et confessez jeudi derrerement passé. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 136)
[10] Nicolas Bertin, Robert de Pacy, Oudart de Fontenoy, Jehan de Bar et Nicolas Chaon, examinateurs oudit Chastellet, fu attaint et fait venir en jugement sur les quarreaux Colin Petit, dit L'Enfent, demourant à Troyes, prisonnier, admené oudit Chastellet, pour ce que, au jour d'yer, à un escot où il buvoit, en la compaignie de maistre Robert Le Mesgre, il fu osté audit maistre Robert un franc en or et escu en or de XVIIJ s. parr.; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 137)

326 attestations 
 Page /33 
Fermer la fenêtre