C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de qua dans 7FMR 
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[1] Este precor memores qua sitis stirpe creati. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 156)
[2] De vice n'a ne qua ne si, Car c'est ung preudomme parfait, Dieu bien servant; (LA VIGNE, S.M., 1496, 361)
[3] Et tout ainsi qua la foulle ilz passoyent Petiz et grans: " Vive le roy " crioyent, " Vive celluy qui par sa grant bonté Maintiendra Senes en vraye liberté ". (LA VIGNE, V.N., p.1495, 225)
[4] JUNO legat sentenciam in qua depicta sit mortis ymago et flendo dicat. (Cene dieux, c.1492, 124)
[5] Faire le nous convient ainsi Affin que sans qua ne sans cy Empoisonne tout homme et femme. (Cene dieux, c.1492, 126)
[6]Pierre et Joham, qua venés, Et apertemant cy alés A ung hostel que troverés, Et de par moy le salué, Car il vous aura voluntier. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 170)
[7] Or ie te pry considere se tu ne te dois pas humilier en ceste vraie congnoissance de toy quant tu vois clerement ton ame chargee de pechiez, aggrauee de la pesanteur de ce corps mortel, intriquee et enlassee de cures et sollicitudes terriennes, infecte et corrompue de desirs charnelz, aueugle, courue, enferme, impliquee en plusieurs erreurs, exposee a mille perilz, en dangier de las infinis car comme dit dauid: in via hac qua ambulabam absconderunt laqueum michi, en la voie par ou ie marche ilz ont musse le las ou la rethz pour me prendre. (CIB., p.1451, 198)
[8] super qua exemptione voluerat informari, interrogatique collectores Senonenses et Rothomagenses responderant nunquam practicatum extitisse, neque eos intellexisse quod clerici dicte Curie exempti essent, sed solum illi de camera Compotorum. (BAYE, II, 1411-1417, 51)
[9] Querebat qua ratione Curia de provincialatu inter duos Mendicantes invicem contendentes, in quo non erat possessio, nec aliquid proprii, sed negotium et res mere spirituales, poterat, prout fecerat, cognoscere, qualiter etiam de jurisdictione archidiaconatus cujusdam inter cardinalem quemdam et archiepiscopum Remensem, de quo in eadem Curia contendebatur, cum persone sint mere ecclesiastice, et quomodo possessio rei mere spiritualis potest esse temporalis non videtur ratio, immo etiam de possessione beneficiorum non videtur Curia posse cognitionem tenere, non enim ratione personarum, ut clarum est, nec ratione rei, quia beneficium est res spiritualis. (BAYE, II, 1411-1417, 53)
[10] Et, sur ce, fu dit que on feroit une minute d'icelles lettres qui seroit monstrée et veue par lesdiz gens du Conseil qui adviseroient en quelz termes et sub qua forma verborum on pourroit escripre audit de Bourgoingne. (FAUQ., I, 1417-1420, 69)

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