C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prisant dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] L'autre retourna selon la promesse pour recevoir mort, s'esmerveilla forment ledit tirant de cest loyaulté, foy et grant amour des IJ. compaignons, pour laquelle chose, plus prisant telle loyaulté en humaine compaignie que quelconques autre richesse, lui qui estoit tirant et tres mauvais, neant moins pria à ces deux que il leur pleust qu'il fust le tiers en leur loyal amour et compaignie. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 153)
[2] Et pour ce dit bien la Sainte Escripture: Beneurez sont les mors qui muirent en Nostre-Seigneur, lequel bien mourir, ce dit Boece, est empetré par bien se congnoistre, en pou prisant le corps, comme il ne soit riens plus vil, et moult curer de l'ame, comme il ne soit riens plus noble. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 41)
[3] Se li tourne a auctorité S'umilité, en lui prisant Et lui toudis appetisant, Pour ce qu'il ne li samble mie Qu'il soit dignes pour tele amie. (MACH., D. Aler., a.1349, 328)
[4] Aucuns se vont ainsi vantant En se prisant et en mentant : Mais qui de bien pres les verroit Moins que rien on y trouveroit. (R516, 79)
[5] Quant ceulx voyent Yvoire qui de beauté resplent, Moult l'allerent prisant, car le corpz avoit gent. (tfa0, 75)

Fermer la fenêtre