C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prinssent dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Ce pourroit il faire que ceulx dont vous devez retraire ceste rente prinssent monnoye? (Path. D., c.1456-1469, 66)
[2] Nous avons aussi d'un empereur qui avoit ung filz ou nepveu qui commist ung horrible et dampnable cas pour lequel il avoit deservy mort, et estoit l'empereur viel et malade en son lit, et envoya querir ses officiers et leur commanda que ilz le prinssent et en feissent justice, mais rien n'en firent car ilz n'osoyent; (JUV. URS., Verba, 1452, 295)
[3] Cestui predist aussi la grande famyne qui fut à Paris, où le septier de blé coustoit IX l. et dist aussi de la grant pestillence subsequente, car il n'estoit nul qui peust labourer que les gens de guerre de l'un parti ou de l'autre ne le prinssent. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 169)
[4] Et fut arresté entre eulx, par l'avis et conseil tant de ceux du Roy d'Angleterre que par grand nombre de doctes François que le Roy de France feit assembler pour ce regard en faveur du Duc, que la coustume seroit inviolablement gardée comme pour la plus simple damoiselle de tout le pays, à fin qu'à l'avenir les grands seigneurs et dames, qui sont comme les lampes qui doivent esclairer aux autres, y prinssent exemple et qu'ils ne laissassent desormais obscurcir leur vertu par les tenebres des execrables vices. (S181, 200)

Fermer la fenêtre