C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prinrent dans 7FMR 
27 attestations 
 Page /3 

[1] Et ainsi leur ennemi prinrent, Qui moult les ot affoibliez; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 88)
[2] Item, dist Justinque la cause du sort qu'ilz prinrent du soleil levant et du hanissement ducheval, fut pour ce que les Persans adoroient le soleil; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 31)
[3] Dont lesRommains, entendue ceste nouvelle, prinrent les transfuges et leur firent copper lesmains, puis les renvoyerent a Hanibal. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 61)
[4] Apres ce, ceuls qui les convoient Prinrent congié quant le flun voient; (MACH., P. Alex., p.1369, 192)
[5] Quant tout fut acomply, le conte de Bloys et la contesse prinrent congié au duc de Berry et à la duchesse, et se misrent au retour, et retournerent en Blois, et amenerent avecques eulx leur joenne fille. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 227)
[6] En la Chambre appellée du Conseil près de la Chambre des Comptes, choisie par les presidens de Parlement pour oïr certaine cause d'appel interjectée par Augustin Ysebarre des gens de ladicte Chambredes Comptes à la Court dudit Parlement, par devant maistres Jehan Aguenin et Jehan de Longueil, presidens, Phelippe de Ruilly, Jaques Branlart, Guillaume Cotin, Pierre Buffiere, Gaucher Jayer, conseilliers royaux oudit Parlement, l'evesque de Therouenne, president en ladicte Chambre des Comptes, Michiel de Lailler et Pierre Canteleu, maistres en ladicte Chambre, et Jehan de Pressy, conseillier du Roy, propose en sa personne contre le procureur du Roy, qui toutevoie n'estoit pas present, mais à autre jour precedent avoit dit son cas, comme l'en disoit, le dessus nommé Augustin, et dit que l'an mil IIIIcXVIII, en aoust, ses compaignons et lui prinrent, ou nom de Charlot Le Mercier, pour un an lors ensuivant, les monnoies du Roy à Tournay et Saint-Quentin pour C et L mil francs, qu'ilz endeurent faire de prouffit au Roy et firent prest au Roy avant la main, et deurent faire ouvrer esdictes monnoies pareillement que à Paris, et ne dot le Roy muer pié ne pris en ses monnoies de Paris ne d'ailleurs, que pareillement ne fust fait esdictes monnoies de Tournay et Saint-Quentin. (FAUQ., II, 1421-1430, 62)
[7] Item je treuve que, l'an XIIIe après le crucifiement de Nostre Seigneur, la glorieuse Magdelaine vint au lieu de Marcelle en Prouvence, et là converty à la saincte foy crestienne le Roy et la Royne de Bourgongne, et, par la predication et ennort de la saincte dame, les baptisa sainct Maximien à Arles en Prouvence, et prinrent le sainct baptesme le Roy et la Royne, et tous ceulx de leur royaulme firent baptisier ou morir. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 49)
[8] Et en continuant ce que j'ay dit, et selon que je l'ay trouvé et apris, comment et pourquoy les armes de pluseurs seigneuries ont esté et sont muées, je m'arresteray ung peu à vous deviser aucunes choses advenues à voz ancestres, contes de Flandres, qui prinrent le lyon en leurs armes, qui longhement porterent aultre escu et blason. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 74)
[9] prinrent et accepterent jour pour combattre devant l'Empereur Sigismond, lors vivant. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 92)
[10] Et durant ce siege ceulx de la garnison d'Abeville, ses serviteurs, prinrent Gamaches et Saint Walery. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 133)

27 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre