C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prier dans 7FMR 
358 attestations 
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[1] Soubz celle deception commença entre les hommes le peché de ydolatrie, quant Ninus fist une statue d'or pour memoire deson pere Belus, et commenda adourer du peuple comme Dieu, dont les hommes foibles de sens et faciles a pernicieulx exemples ont depuis prins la coustume de adourer et prier les ydoles, et faire ymage a leurs proismez et bienfacteurs, ou a ceulx qui en leur vie avoient esté puissans et redoubtez. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 113)
[2] Tu ne le peulz prier si non ainsi que tu sens et il ne veult exaucer si non ainsi qu'il doit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 153)
[3] Ou est celui qui baillera fourme de doctrine sur le souverain docteur, ou quellez plus agreables parolles vouldras tu prendre a le prier, que celles par qui il veult estre requis? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 162)
[4] Et leur office est neccessaire, Et faut qu'il soit universaire En tous lieux, nul nel peut nyer, Si doit on bien pour eulx prier ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 73)
[5] Si ne doit nul avoir envie De telle gent en riens grever, Mais Dieu de prier que saulver Les vueille, car plus neccessaires Sont leurs labours qu'autres affaires, Et vrayement grant pechié fait Qui, sanz cause, a tel gent meffait ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 79)
[6] Cirus adont piteusement Fu devant la dame menez, Qui moult s'est durement penezD'avoir merci, par beau prier, Mais Thamaris, sans detrier, Lui dit, par hault et fier courage : " O tu, roy plain de grant oultrage, Qui tant as fait de sanc espendre ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 208)
[7] lors de tabours Et d'instrumens, villes et bours Ouyst on partout ressonner, Pour plus joyeusement mener Et entrer cellui es citez C'yert, affin que desheritez Pas ne fussent par lui du tout, Et Olophernés tout a bout Faisoit tous leurs dieux jus abatre, Ou fussent d'or, ou d'alebatre, Puis faisoit partout commanderQue, " soubz peine de l'amander De corps, de chevance et d'avoir, Qu'autre dieu ne pensent avoir Ne prier, craindre, n'aourer, Ne par sacrefice honorer, Se Nabugodonosor non, Qui tant estoit de grant renon ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 216)
[8] D'autre dieu prier n'eussent soin, Pour ayde avoir a leur besoing. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 217)
[9] " Jusqu'au quart jour la fu la dame, Qui son penser ne dit a ame, Et en Dieu sa fiance avoit, Et toutes les nuis se levoit, Pour Dieu prier devotement Qu'il lui donnast le hardement Et pouoir de tel chose faire Et sauve tourner au repaire, Par quoy son peuple fust delivre. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 224)
[10] " Jocaste, la lasse royne, De prier son filz ja ne fine Qu'a son frere face raison, Car, contre lui, n'a achoison De la cité tenir a force. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 313)

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