C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prests dans 7FMR 
44 attestations 
 Page /5 

[1] Et la cuidance oultrageuse cassee, Dont Jeunesse ne scet estre lassee, En jeunes gens Qui veulent estre oyseux et negligens, Qu'Amours fait puis soigneux et diligens, Prests de servir, rassis, courtois et gens En son service. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 175)
[2] Les Grieux garde ne s'en prenoient Et en leur tentes se tenoient, D'eulx apprester se sont hasté Et mains en y ot d'enhasté Des lances, ainçois que prests fussent. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 145)
[3] mais quel orreur es ce à veoir au partir de la celle diabolique assemblée de innombrable menue gent suivant l'un l'autre comme brebis, prests et appareilléz de tous maulx faire mais que l'un encommence, certes oncques fureur ne cruaulté de senglier ne s'y acompara sans savoir qu'ilz se demandent et quant ilz s'encharnent sur quelque soit, ou sur aucunes gens, là n'a resne tenue ne honneur gardé à prince n'à princesse, à seigneur ne à maistre, n'à voisin ne voisine. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 131)
[4] Dit Aristote que art ou science est percepcion ou percevance qui donne certaineté et raison d'aprendre, et pour tant que la matiere sus dicte me reduit à memoire de plus longuement dire, comme il soit expedient me semble, sur le fait cy devant touchié, c'est assavoir que ne soient vallables en fais d'armes ne mes les hommes excitéz et apris en ce, sembleroit grant merveille, et non sans cause, qu'en cestui royaume qui tout autres de toute haultesse precede et passe, ne se excercitassent plus meismes en temps de paix les nobles en la duisson du hernoiz et des armes que ne font afin qu'en temps et au besoing y fussent si maistres et prests que d'autres y occuper ne fust besoings. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 134)
[5] Et de ce dist Salemon : Cellui qui ne puet contraindre son esperit ayré en parlant est semblable à la cité ouverte qui est avironné de ennemis, c'est à dire que tous les vices sont prests à y entrer. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 173)
[6]Mon chier seigneur, je vous vien dire Les quatre roys qu'avez mandé Sont a vous si reconmandé Qu'ilz sont prests, eulz et leurs effors, De venir; (Mir. Oton, c.1370, 365)
[7] Tous bons sont a bien faire prests. quatre roys qu'avez mandé Sont a vous si reconmandé Qu'ilz sont prests, eulz et leurs effors, De venir; (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 58)
[8] Et ilz dirent: Seigneurs, nous sommes tous prests, et avons acointié ce fait a pluseurs gentilz hommes qui s'appareillent de venir en vostre compaignie, et sont tuit desirant de vous servir. (ARRAS, c.1392-1393, 84)
[9] Uriien trouva son paveillon tendu, et ly autre qui furent avecques lui a la poursuite, leur logeiz tous prests. (ARRAS, c.1392-1393, 104)
[10] L'ystoire dit que le lendemain, au point du jour, ot le roy ses gens tous prests, et yssy de la cité a bien mil hommes d'armes, et bien mille, que brigans, que arbalestriers, qui le actendoient en embusche aux deux costez de la barriere pour lui recueillir, se il estoit trop empressez de Sarrasins. (ARRAS, c.1392-1393, 105)

44 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre