C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de presist dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] Aussi on ne li sousferroit point que il presist sanspaiier .I. oef ne une poulle. (FROISS., Chron. D., p.1400, 42)
[2] si doubta trop fort que mauls ne l'en presist. (FROISS., Chron. D., p.1400, 48)
[3] Et encores oultre, se ceste aliance se faisoit, que li jones Edouwars d'Engleterre fust mariés en France et presist sa cousine germainne, il ne poroit longement estre ne demorer que, dou costé de France, il n'euist a faire, avoecques tout ce encores que il sentoit bien que moult estoit hais en Engleterre par les crueuses justices et sans raison, que il avoit consenti et consilliet a faire, dont tous les jours il estoit en peril et en aventure des linages de ceuls qui mort estoient. (FROISS., Chron. D., p.1400, 51)
[4] Etli fu dit et conmandé de par la roine et son fil, que il presist en garde le roi d'Engleterre, et l'euist tel et ses gens que il en seuist a rendre compte, qant il en seroit demandés, et que de son estat on ordonneroit. (FROISS., Chron. D., p.1400, 89)
[5] Et pour ce que li roiaumes ne puet estre sans chief et sans gouvreneur, et que il apertient que en Engleterre ait roi, ordonné fu et aresté que Edouwars ses fils seroit rois couronnés et solempniiés a roi, le jour de la Nativité Nostre Signeur, et presist consel bon, sage et meur dalés lui, par quoi li roiaulmes et li pais fust en avant mieuls gouvrenés que esté n'euist, par quoi en nul tourble ne disension li dis roiaulmes ne se peuist esmouvoir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 102)
[6] Et fu ordonné que on laisseroit la tous harnois et tous charois, et que casquns ne presist q'un pain et le toursast derriere lui. (FROISS., Chron. D., p.1400, 131)
[7] Et qant li rois d'Engleterreremonstroit ces proumesses a son consel que Jaques d'Artevelle et li pais de Flandres de bonne volenté li offroient, li plus de son consel s'enclinoient a ce que il le presist, et que sa gerre en seroit plus forte et plus belle. (FROISS., Chron. D., p.1400, 450)
[8] Il fu consilliés que il semonsist tous ses honmes, et priast ses amis et presist saudoiiers de toutes pars, car il avoit bien de quoi faire, et cevauçasta poissance de gens d'armes en Bretagne, et conquesist de fait les rebelles et fesist venir a obeissance, et tout premierement il alast devant Braist et fesist tant que il en fust sires, car pas n'est dus de Bretagne, qui n'est sires de Brest. (FROISS., Chron. D., p.1400, 467)
[9] En ce terme que les trieuves durerent, fu la contesse de Montfort consillie de par les Bretons et les Englois, que elle se presist priés d'aler en Engleterre veoir le roi et les barons et euls remonstrer ses necessités: elle ne pooit faire milleur esploit. (FROISS., Chron. D., p.1400, 561)
[10] Sitretos que li rois d'Engleterre qui setenoit devant Calais, sceut ces nouvelles, il envoia en Flandres le conte de Norhantonne, le conte d'Arondiel et mesire Jehan Camdos, et mesire Renault de Gobehem, liquel parlementerent tant et pourcachierent as conmunautés de Flandres que il eurent plus chier que leurs sires presist a fenme la fille dou roi d'Engleterre que la fille au duch de Braibant. (FROISS., Chron. D., p.1400, 798)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre