C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de prenderoient dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Si demanderent a la roine et as signeurs quel cose il voloient faire, et se il prenderoient terre a l'aventure en Engleterre, car il disoient que il estoient trop en sus de Orvelle et de Clocestre et des pors et des havenes de celle bende. (FROISS., Chron. D., p.1400, 72)
[2] et tout li aultre, qui espoir poroient venir a celle volenté, n'i prenderoient point bon exemple. (FROISS., Chron. D., p.1400, 672)
[3] Et pour ce que les Englois sentoient bien que il estoient grans gens et que, se la journee estoit contre euls, il i prenderoient si grant damage que jamais ne seroit recouvré, car tout Engleterre seroit courue tant que dou plat pais, ne ja li rois d'Engleterre, qui tenoit son siege devant Calais, n'i poroit venir a temps. (FROISS., Chron. D., p.1400, 778)
[4] si parlerent à luy et esploittierent si bien que il leur accorda à passer parmy Navaire pour paier ce qu'ilz prenderoient. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 118)
[5] Le samedy soir environ six heures, aprés le salue de Nostre Dame et que j'eus prise assez legiere refection, tant pour l'onneur du jour comme pour l'affection que j'avoie pour veoir et oyr a quel fin prenderoient noz dames conclusion de leur euvangiles, je, aprés que j'eus prises mes agoubilles, papier, plume et enchre, me transportay ou lieu ou le soir precedent avions assemblé. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 111)
[6] Et, en oultre, la Court ordonna que les dessusdis Branlart, Celsoy, Massue et Dicy, lesquelz avoient esté esleuz et nommez par ladicte Court pour aler en ambassade par devers le Roy et le duc de Bourgongne, lors estans à Beauvès, si comme on disoit, auroient et prenderoient promptement XXXIJ livres parisis de l'argent receu par maistre Jehan du Bois des assignacions des gaiges de la Court, et avec ce, que la Court reserveroit ou feroit reserver une amende de LX l. p. pour baillier et delivrer aux dessusdis ambassadeurs et autres qui avoient par avant esté de par la Court en ambassade à Beauvès par devers le Roy, en recompensacion de leurs mises et despens fais et à faire pour occasion desdictes ambassades. (FAUQ., I, 1417-1420, 228)

Fermer la fenêtre