C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pover dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1]1) Dementrez que cestez besoingnez se faisoient en Etrurie, li autres consuls, C. Marcius Rutilius, prist par force la cité d'Alliphas, laquelle estoit des Samniciens, et aveques celle moult d'autres villes, chastiaux et rues furent destruis par luy ou receus en romain pover. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 69)
[2]8) et que a ceux a qui l'en ne donnoit pas pover d'eslire donnoit on la cité pour poine necessaire et que, pour ce que li Eque vantoient publiquement cestez chosez en leurs conseulx, leur commanda li pueples romain indire et mandeer guerre. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 85)
[3] Laquelle femme, par vertu de la dicte auctorité et du pover à lui donné, fist, ordenna, confirma et establi ses procureurs generaux et certains mesaigers especiallement messire Jehan de Ramoiz, Jehan de Bailli et Jehan Leroux, et chascun d'eulx pour soy et pour le tout, sans aucun rappel, en toutes ses causes et querelles qu'ella a et entent avoir, meues et à mouvoir pour elle et contre elle, en demandant et en deffendant, contre toutes personnes et par devant tous juges quiex qu'ilz soient et de quelque auctorité ou pouvoir qu'ilz soient ou puissent estre fondez, soit en cours layez ou d'eglise, ou leurs lieuxtenans admis ou deputés; (6205, 378)
[4] Le roy lui donna plaint pover de faire monnoie au pais. (6206, 259)
[5] Et Dieu par sa digne grace le veulle maintenir et moy donner pover, et à vous tous, de s'i savoir si bien conduire, que se soit l'exaltacion et omentacion de toute crestienté. (6206, 331)
[6] Il n'y a ne grant ne petit qui ne face de tout son pover bien à l'esglise. (6206, 351)

Fermer la fenêtre