C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pourveoit dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Si se pourveoit selonch ce, et avoit envoiiet sa fenme et .I. sien jone fil a Vennes, et monstroit bonne ordenance de li desfendre et garder. (FROISS., Chron. D., p.1400, 494)
[2] Et tout l'estat dou pais, ses cousins li contes Derbi li avoit escript, et que sur ceil euist avis et consel, car ensi que li pais avoit esté gaegniés, il se perderoit se on n'i pourveoit. (FROISS., Chron. D., p.1400, 672)
[3] Et savoient bien les seigneurs qu'il pourveoit et faisoit pourveir en Bretaigne ses villes, citez et chastiaulx grandement et grossement [de] pourveances pour recueillier gens, et artilleries pour les deffendre et tenir contre sieges. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 231)
[4] Car aussi bien l'i pot faire esconcer Dieu qui parti en deux la rouge mer, Ou qui de rien creé le siecle avoit, Ou qui la manne es desers pourveoit Aus enfans d'Israel par porcion Ou qui sauva Daniel du lion, Au gré d'Amours qui faire le pouoit. (Mir. st Val., c.1367, 172)
[5] Et ce qui estoit en bonnes mains quant pour justice et raison faire, il n'y mua nul officier, et ou il veoit que besoing estoit, il y pourveoit de remede par le conseil de ses barons, et leur commanda a tous que ilz feissent raison et justice au grant et au petit, sans faveur ne moleste, par my juste verité; (ARRAS, c.1392-1393, 124)
[6] Et pourveoit on en faveur de la chose publique aux offices et non mie aux personnes; (JUV. URS., Verba, 1452, 328)
[7] Henry Montebre, chanoine et archediacre de Lion, fut en ce temps moult expert ès jugemens d'astrologie et, comme il fust famillier d'un très puissant homme et noble de l'Isle Jourdain, qui eut esposé la mere du pappe Jehan, en faisant la revolucion de son année sur sa nativité, congneut qu'il auroit des afferes et seroit accusé devers le roy, s'il ne pourveoit à son cas, touchant aucunes rapines où il estoit incliné, ce que advint. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 147)

Fermer la fenêtre