C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pourtoit dans 7FMR 
20 attestations 
 Page /3 

[1] Auquel roy d'armes Saintré remercia le roy tres humblement, puis lui donna un tresbel mantel de damas cramoisy, broichié d'argent et fourré de martres sobelines pour la tresbonne et joieuse nouvelle qu'il lui pourtoit, lequel puis fist son rapport au roy. (LA SALE, J.S., 1456, 122)
[2] Lequel seigneur de Loissellench pourtoit pour emprinse d'armes a cheval et a pié deux cercles d'or, l'un au dessus du coude du bras senestre et l'autre au dessus du col du pié, tous deux anchaynnez d'une assez longue chaynne d'or, et ce par l'espace de cinq ans se entre deux il ne trouvoit chevalier ou escuier de non et d'armes sans repreuche qui le delivrast des armes qui s'ensuivent. (LA SALE, J.S., 1456, 144)
[3]Aussy veul bien que vous sachiez Que le ceril aussy pourtoit, Et jamais de vim ne bevoit. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 176)
[4] Providence de trencher la servoit, Discrection pourtoit meix acceptables, Docilité en vasseaux delectables Servit de vin es fois qu'elle bevoit. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 19)
[5] Lave toy bien et ton deffault essue, Car qui bonté en soy ne nourrira, Trop plus est fol que s'il pourtoit massue : Ceste chose doibt estre a chacun sceue Et que le juste en gloire florira. deux anchaynnez d'une assez longue chaynne d'or, et ce par l'espace de cinq ans se entre deux il ne trouvoit chevalier ou escuier de non et d'armes sans repreuche qui le delivrast des armes qui s'ensuivent. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 26)
[6] Chouse notoire, manifeste et vraie que Nostre Seigneur Dieu, Jhesu Crist fist et crea le siel, le terre, les quatre helemens, tout le firmament et tout quant est et nous forma assa semblante, et pour ce que chascun scet que par le peché de nostre premier pere Adam, pour le desobiassence qu'il fist de mangier du fruit de vie que li avoit eté defendu, nous estions dampnez en enfer par le grant amour qu'il pourtoit ama mieulx mourir et prendre que ce nous fussions esté [f°14 r°] de son precieux sanc lequel par sa debonayreté espandi pour nous en l'albre de le vraie croix, ou il souffri si cruelle mort et amere, comme vous savez et avez oÿ dire, de le quelle nous devroit bien souvenir, et devrions considerer lez griefs travaillz duites, males lengors et engoysses que par nostre sauvacion il ha voulu souffrir pour nous. (6208, 17)
[7] Il dist que vrayement elle estoit de Cecille et venoyt de Alexandrie ou elle avoyt chargié d'espisserie, et avoit passé pour Candie et aqui avoit achaté CLXXX pipes de marvezie que elle pourtoit a Palermo. (6208, 71)
[8] Moult joyeux se monstra ledit Galiot, quant il entendit qu'il seroit depesché en la maison de Bourgoingne de ce qu'il queroit, et ne faillit pas à venir, et s'adgenoilla devant le duc de Bourgoingne, luy requerant à genoulx qu'il luy donnast congié et licence de toucher à l'emprinse que pourtoit le seigneur de Ternant, et le bon duc le fit lever et luy donna le congié. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 66)
[9] Il estoit accompaigné du seigneur de Beaujeu et du conte de Sainct Pol, et descendit si tost qu'il fut en la lice, et pourtoit ung gros court baston en sa main dextre, qui luy rendoit contenance d'homme d'armes et moult bien luy seoit. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 69)
[10] Il pourtoit à son senestre costé une dague assez longue et tenoit en sa main senestre une hache très bonne, à dague dessus et dessoubz, et avec ce un targon d'assier, et en sa main dextre tenoit un long dart, ligier à la mode d'Espaigne. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 98)

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre