C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poursuyr dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Lesquelz royaumes ont esté longhement detenus, contre droit, par ce puissant Roy Mathias, filz du blanc [chevalier] de la Valaquie, à present attitulé Roy dudit royaume de Hongherie, et dont plus à plain, à la croissance de voz jours, serez amplement informez pour poursuyr vostre droit. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 27)
[2] Et est bien raison, se j'ay parlé que furent les autres dames mariées en ceste noble maison d'Austrice et dont vous estes yssu, et si j'ay monstré qui furent les quattre peres et les quattre meres dont vous estes venu de costé paternel, comme besayeul, ayeul, grant pere et pere, que je declaire et die qui furent les samblables du costé de vostre mere, ceste noble princesse de Bourgoingne, ma souveraine dame, de laquele je parleray par cet article, moins que je ne devroye, pour ce que j'entens de poursuyr par ordre ma matiere et de deviser la hauteur de sa derscente. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 41)
[3] Et, s'il voit que ce soit son cerf, il ne le doit pas poursuyr mes prendre encore autre tour, mes garde qu'il ne preinhe par le long des voyes, quar il n'i a si mauvés trere comme le long des voyes,quar un limier y trespasse voulentiers routes, mes aille un pou hors chemin par l'un des costez et einsi touz jours jusques a tant qu'il l'ait mis dedanz son tour, quar lors en est il plus seür et la suite en sera plus courte. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 166)

Fermer la fenêtre