C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poursuivray dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Je poursuivray tant que pourray Et que vie me durera, Et lors qu'en loyauté mourray, Celle mort ne me grevera; (CHART., B. Dame, 1424, 349)
[2] Jusqu'a la mort je poursuivray En esperant qu'il me pardonne. (LA VIGNE, S.M., 1496, 471)
[3] et ne me despartiray des armes sans vous, ainsi que certain suis que vous ne ferés sans moy, mais poursuivray l'euvre encommencée selon voz advertissemens et remonstrances, au plaisir de Nostre Seigneur, qui vous doint bonne vie et longue et fructueuse victoire. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 310)
[4] Et cependant poursuivray ma matiere le plus au vray que mon entendement le pourra comprendre, et laisserons toutes ces choses advenues avant l'advenement de Nostre Seigneur, pour reciter aucunes choses qui servent à nostre matiere et qui est bon de le savoir; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 48)
[5] Ayant discouru ci-dessus tant des animaux à quatre pieds que des oyseaux, poissons, reptiles et choses ayans vie, mouvement et sentiment, qui se voyent en l'Amerique : avant encores que parler de la religion, guerre, police et autres manieres de faire qui restent à dire de nos sauvages, je poursuivray à descrire les arbres, herbes, plantes, fruicts, racines, et en somme ce qu'on dit communément avoir ame vegetative, qui se trouvent aussi en ce pays-là. (S746, 306)

Fermer la fenêtre