C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poursuivans dans 7FMR 
18 attestations 
 Page /2 

[1] COPPIE DE LA REQUESTE BAILLEE AUX DAMES CONTRE ALAIN Supplient humblement voz loyaulx serviteurs, les actendans de voustre tresdoulce grace et poursuivans la queste du don d'amoureuse mercy, comme ilz ayent donné leur cuer a penser, leur corps a travaillier, leur vouloir a desirer, leur bouche a requerir, leur temps a pourchacer le riche don de pitié que Dangier, Reffus et Crainte ont embuché et retrait en la gaste forest de Longue Actente, et ne leur soit demouré compaignie ne conduit qui ne les ait laissiez en la poursuite fors seulement Bon Espoir, qui encores demeure souvent derriere lassé et travaillé du long chemin et de la tresennuyeuse queste; (Lettres Chart., 1425, 361)
[2] se deceups Estoient ceulx qui leur mettoient Sus, ne sçay pas, mais ilz disoient Qu'assez de mauvaises besongnes Faisoient maint, qui par alongnes Menoient les gens, qui suivans Les estoient et poursuivans Leur argent, a penible cure ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 66)
[3] Et est certain que en cellui temps et depuis, es ans que les anciennes hystoires ont esté escriptes, comme il appert es passées gestes, tous les hommes à cheval suivans les routes estoient appellez chevaliers, et encore ainsi au jour d'ui pevent estre appellez, en descripcion d'armes traittées en livres, tous nobles poursuivans ycelles. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 115)
[4] Aprés venoient pluseurs tabourins, et aprés les menestriers qui le venoient convoier, et aprés les menestriers venoient les poursuivans, aprés les heraulz des seigneurs et puis du roy, et puis les roys d'armes roiaulz. (LA SALE, J.S., 1456, 100)
[5] Et au departir fistavec lui venir tous les roys d'armes, heraulz, poursuivans, trompectes, menestriers, tabourins, et autres compaignons d'esbatement soupper avec lui au Bourg la Royne, ou par cellui jour il se loiga, lesquelz il tint bien aise, et au matin leur donna cinquante escus. (LA SALE, J.S., 1456, 100)
[6] Aprés les armuriers venoient tous les poursuivans, leur coctes d'armes vestues de costé, deux a deux. (LA SALE, J.S., 1456, 110)
[7] Et aprés les poursuivans venoient les menestries de Saintré. (LA SALE, J.S., 1456, 110)
[8] Et quant Saintré fut descenduz incontinant les roiz d'armes, heraulz, poursuivans, trompectes et menestriers, pour faire honneur et compaignie, furent a messire Anguerrant, lequel aussi trouverent tout en point prest a monter, et lors partirent tout premiers les tabourins et aprés les menestriers, puis aprés les menestriers venoient pluseurs seigneurs, chevaliers et escuiers qui venus estoient pour le convoyer. (LA SALE, J.S., 1456, 112)
[9] Aprés venoientles poursuivans et puis les heraulz des seigneurs du pays, tous heraulz et poursuivans portans les cottes d'armes en la façon qu'ilz les devoient porter. (LA SALE, J.S., 1456, 122)
[10] Aprés venoientles poursuivans et puis les heraulz des seigneurs du pays, tous heraulz et poursuivans portans les cottes d'armes en la façon qu'ilz les devoient porter. (LA SALE, J.S., 1456, 122)

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre