C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poursuira dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1]Et sera ledit Moreau deschargez, et le descharge la Court de la dicte somme de C escus, en prenant quittance d'icelz surroguez, et les causes touchans ladicte execution meues et à mouvoir ledit Moreau, curateur, poursuira en ycelle Court et par devent les commissaires auxquelz elles seront commises. (BAYE, I, 1400-1410, 41)
[2] Cedit jour, a esté deliberé par la Court que maistreJ. André, qui a esté, par consentement de toute la Court, esleu pour aler à Romme porter le roole d'icelle Court, poursuira par delà roole de competent date et prerogatives, si convenables et proufitables que pourra, ou nominations, selon ce qu'il verra par delà,ex eventu et circumstanciis temporum,etc. à faire. (BAYE, II, 1411-1417, 61)
[3] Cedit jour, la Court, oye la requeste et relation du procureur general du Roy, et veues certeinnes informationssur l'estat de maistre J. Cosson, substitut du procureur dessusdit à Provins, et de Simon Dolesy, coadjuteur dudit Cosson, et aussy de maistre J. Le Fevre, esleu oudit office audit lieu de Provins, la Court a ordonné que ledit Fevre soit miz et institué oudit office de substitut, et ly baille ledit procureur sa substitution, deboutez lesdiz Cosson et Dolesy, et pour ce que ledit Cosson est povre et vieil, ledit procureur general a procuré et fait octroier et commander lettres de don de C frans que poursuira ledit Cosson. (BAYE, II, 1411-1417, 110)
[4] La Court, appellées les Chambres et lesdiz reformateurs, a deliberé qu'il est bon d'attendre les messages que le Roy avoit envoié à Romme pour ladicte cause, et qui retournoient et estoient en chemin, mais interim lesdiz reformateurs se pourroient assembler pour adviser sur ledit remede, et la Court leur envoieroit des seigneurs de ceans telx et en tel nombre qu'il voudront, et aussy pourront appeller autres telx que voudront, et lesdiz messages retournez, s'ilz rapportent selon l'entention du Roy, bien, sinon l'en poursuira le remede qui sera advisé, se bon semble. (BAYE, II, 1411-1417, 112)
[5] La Court a commiz les seigneurs de ceans quialiàs avoient esté commiz à mettrepar escript les reformations à faire et poursuir devers le Pape, par le moien du cardinal de Pise, pour la reformation de la bulle des nominations octroiées au Roy, devers qui chascun nommé poursuira sa lettre. (BAYE, II, 1411-1417, 205)

Fermer la fenêtre