C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poront dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] et se que chascun vous en pora dire m'est dit icy, et ses offrez la se poront hauser ou beser selon que vos troveréz [. (0304, 231)
[2]Or ai je proposé ensi que je voel parler et tretier de grans mervelles: voirement se poront et deveront ceuls et celles qui che livre liront, oront et veront esmervillier des grandes aventures que il i trouveront. (FROISS., Chron. D., p.1400, 36)
[3] Et s'il fait le contraire, et qu'il fuie et hee les armes et soit precheus et endormis et quiere et demande ses deduis, il ne le poront amer, mais le disfameront et querront sur lui voies et adreces obliques, ja soit il preudons en consience, par quoi il le destruiront. (FROISS., Chron. D., p.1400, 221)
[4] Et vous avés biau et grant conmencement pour vous, car ja avés vous si sousmis les Escoçois que il ne se poront aidier ne relever en grant temps. (FROISS., Chron. D., p.1400, 265)
[5] Uns jours vendra que li Hainnuier s'en repentiront grandement, car lors pais tout premierement en sera tous riflés et ne les en poront aidier li Englois. (FROISS., Chron. D., p.1400, 267)
[6] Espoir, poront estre tel que il paieront nostre escot. (FROISS., Chron. D., p.1400, 386)
[7] et dissent chil liquel estoient le plus usé d'armes: " Se nous atendons jusques a la nuit, ces Escoçois qui sontgrans gens, nous poront venir courir sus et porter trop grant damage. (FROISS., Chron. D., p.1400, 776)
[8] Car, se Justice n'est gardee Et Pités ossi regardee, Dire poront, alant les rues En plorant, les mal secourues, Et toute li vois dou pays, De qui vous serés moult haÿs : « Justice faut, ne plus ne resgne ! (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 120)

Fermer la fenêtre