C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pooir dans 7FMR 
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[1] Et de ce desloyal orgueil qui te fiche en la mer de perdicion, ne te met il aussi en teste a cause de boubans pour le desir de pooir accomplir ou tes vengences, ou aultres superfluittéz, comment tu amasseras tresor sans regart de conscience ? (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 16)
[2] Car, comme a mon pooir tousjours estrivasse contre la bataille et luite de Fortune, me voiant moult dechoite de ma chevance, comme j'eusse cedules verifiees et passees par la chambre des comptes d'une somme d'argent qui encore deue estoit a mon feu mary a cause des gaiges de son dit office, empetray mandement du roy aux generaulx que de ce je fusse paiee. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 104)
[3] Plese vous, madame, me commander tousjours vostre bon plaisir pour l'acomplir a mon pooir, en priant a Dieu qu'i vous doinst bonne vie et longue et acomplissement de vostre desir. (0304, 138)
[4] Et non mie pourchose que il n'eust bien pooir et voulloir de le pardonner; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 105)
[5] car par toutes lesSibilles que pour ce vous ay dit, cy dessus nommees, et par les tressainshommes ne aultres escriptures, ne se treuve nulle vraye mencion deceste faulce Sibille que le dyable, par son pooir, a cause de nostre foiblecreance, a mis renommee sur pour decepvoir les simples gens. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 129)
[6] Maisquoy que soit, le nouvel chevalier qui telle charge prend, se il vuelt faireson devoir, ainssy que sa tresnoble ordre la porte, il y doit entrer envray estat de grace, confez et repentans de ses pechiez, eten voullenté de soustenir nostre tressainte foy et les commandemens de sainte esglise,et en ce disposer son corps et sa vie, se mestier est, et a tout pooirgarder et soustenir le droit des nobles et honnestes femmes vesves et des enffans orphelins. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 234)
[7] Comment Guillaume de Machaut respont a Amours: Graces ne say, loange ne merci N'autre chose qu'on sceüst proposer Dont vous, Amours, assez gracier ci Vous peüsse, n'a mon voloir loer, Car vos trois enfans vis a vis Ci m'amenez pour moy donner avis Et matere dont ç'ordener porray Dont Nature de vous m'a fait devis, Et par son gré je m'y emploieray A mon pooir, tant comme je vivray. (MACH., Prol., c.1377, 5)
[8] Et nientmeins humblement vous merci Par plus de fois qu'on ne porroit nombrer, Car vous et vos enfans moult esclarci M'avez ces fais que j'ay a ordener, Pour lesquels arriere tous mis Seront autres, puis qu'a ce sui commis, N'a autres fais jamais jour n'entendray, N'onques amans, tant fust bien vos amis, Ne vous servi mieus que vous serviray A mon pooir, tant comme je vivray. comme je vivray. (MACH., Prol., c.1377, 5)
[9] Et des dames blasmer me garderay, Ne, se Dieu plaist, ja n'en seray repris, Mais honnourer et loer les vorray A mon pooir, tant comme je vivray. ordener, Pour lesquels arriere tous mis Seront autres, puis qu'a ce sui commis, N'a autres fais jamais jour n'entendray, N'onques amans, tant fust bien vos amis, Ne vous servi mieus que vous serviray A mon pooir, tant comme je vivray. comme je vivray. (MACH., Prol., c.1377, 6)
[10] Puisque Nature Retorique Me presente, Scens et Musique, Et li dieus d'Amours, qui mes sires Est et des maus amoureus mires, Vuet que j'aie bonne Esperance, Dous Penser et douce Plaisance En faisant son trés dous service Bonnement, sans penser a vice, Et leur commande travillier Pour moy aidier et consillier A faire dis et chansonnettes Pleinnes d'onneur et d'amourettes, Doubles hoquès et plaisans lais, Motès, rondiaus et virelais Qu'on claimme chansons baladées, Complaintes, balades entées, A l'onneur et a la loange De toutes dames sans losange,Et ne doy mie desvoloir Leur plaisant gracieus voloir, Einsois y doy mon sentement Mettre et tout mon entendement, Cuer, corps, pooir et quanque j'ay. (MACH., Prol., c.1377, 6)

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