C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pointz dans 7FMR 
67 attestations 
 Page /7 

[1] Arrestés vous sur ces pointz, et deffermez vos yeulx, et desormaiz ne revoquez en doubte que sur vous ne soit espandue l'ire divine, qui vous ravalle et destraint par dessus la fortune du monde, et plus vous griefve et empesche que ne fait l'ambition oultrageuse de ceulx qui vous guerroient. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 83)
[2] Si me tenoye pour abandonné, et pensoye que l'abitation de cestui nostre royaulme te fust de tous pointz interdicte de Dieu, comme terre condamnee et mauldite, jusquez a ce que Foy, qui eslieve l'esprit en la contemplation du povoir misericordieux de lassus, t'a cy amenee. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 90)
[3] Et se ainsi est que en ruine des corps et des biens tu maintiens et redresses l'esperit par don de Dieu, qui ne veult pas sa creature de tous pointz trebucher sans resourse, aide moy contre ceste infortune, et ne me vueillez en necessité eslongner. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 91)
[4] Maiz c'est par telle preminence que tous ses pointz sont a la gloire et exaltation de celui qu'ilz croient, et a l'onnesteté et prouffit des vrais croians. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 128)
[5] Et finablement, en tous et chacun lez pointz d'ordonnances de la loy divine, tout tent et conclud a bien, a salut et honneur tant universel que particulier, et si respond ausy bien a l'eternel fait et louenge que au mondain, et au mondain que a l'eternel, comme procedant et retournant a ung seul et vray Dieu, duquel toute sainte loy et toute vie humaine et pardurable par necessité et par apparente rayson si deppent. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 128)
[6] Lors que tu garderas ces quatre pointz je seray pres de toy, et tu aproucheras de celui dont je suys prouchaine, qui est pere et gardien de toute bonne esperance, et emplist lez desirs de ceulx qui fermement et droicturierement se attendent a luy. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 132)
[7] Tous les archiers dudict conte marcheoient à pied devant luy en mauvais ordre, combien que mon advis est que la souveraine chose du monde pour les batailles sont les archiers, mais qu'ilz soyent par milliers, car en petit nombre ne vallent riens, et que ce soyent gens mal montéz qui n'ayent point de regret à perdre leurs chevaulx ou que de tous pointz n'en ayent point. (COMM., I, 1489-1491, 26)
[8] Là arrivèrent devers luy le conte de Sainct Pol, connestablede France, qui pour lors s'estoit de tous pointz reduyt au roy et se tenoit avecques luy; (COMM., I, 1489-1491, 101)
[9] Après, en fut demandé à monseigneur de Humbercourt, natif d'emprès Amyens, ung des plus saiges chevaliers et des plus entenduz que je congneü jamais, lequel dit que son oppinion estoit que, pour de touz pointz mectre Dieu de sa part et donner à congnoistre à tout le monde qu'il n'estoit cruel ne vindicatif, qu'il delivrast tous les trois cens ostaiges; (COMM., I, 1489-1491, 104)
[10] Le lendemain au point du jour vindrent plusieurs des ostaiges dire audit seigneur de Humbercourt qu'ilz luy prioyent qu'il voulsist venir au palais, où tout le peuple estoit assemblé, et que là voulsist jurer les deux pointz dont le peuple estoit en doubte, qui estoit le feu et le pillaige, et que, après, ilz luy bailleroient ung portal. (COMM., I, 1489-1491, 114)

67 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre