C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poinctz dans 7FMR 
18 attestations 
 Page /2 

[1] mais les ungs ne les autres ne ne s'en sçauroyent de tous poinctz excuser. (COMM., I, 1489-1491, 16)
[2] Il print ung parlement avecques le duc de Bretaigne, qui tenoit une partie des places de la Basse Normandie, esperant de luy faire habandonner son frère de tous poinctz. (COMM., I, 1489-1491, 89)
[3] Et ainsi le fist, et n'amena nulle garde, mais vouloit venir de tous poinctz à la garde et seüreté dudict duc. (COMM., I, 1489-1491, 125)
[4] Par quoy les surprendroient de si près qu'ilz les tueroient ou prendroient avant que leurs gens fussent assembléz et qu'ilz n'avoient point loing à se retirer et que, au fort, se il failloit qu'ilz mourussent pour executer une telle entreprise, qu'ilz prendroyent la mort bien en gré, car aussi bien se veoient-ilz de touz poinctz destruictz; (COMM., I, 1489-1491, 155)
[5] Vous savéz bien, monseigneur, que si je m'en vois, que l'on le me dira et si ne sçay par ou je puisse passer en seureté, carj'ai icy beaucop parlé contre ce duc de Milan avant la conclusion de la ligue, et le jour qu'elle me fut dicte, et y a eu maint debat parmy ses Veniciens avant la conclurre, mais puis qu'ilz y sont, en tout et partout s'en vouldront montrer les chiefs, mais mains perilleux contre la personne du roy ny a le vouloir de tous poinctz fouller que les autres, mais je ne serai plus bon de riens traicter avecques eux veu la façon comme nous sommes departiz. (0304, 231)
[6] Mon hannelit ne peult plus respirerPour mon meshain qui ne peult empirer, Dont je me tiens de tous poinctz maleureuse, Dame esploree, femme tresdouloureuse, A bien gemyr present habilletee, Et de soulas du tout debiletee. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 111)
[7] Et lors print congié de luy ledit Voyaul et monta à cheval pour s'en aller à Sainct-Fergeaul vers ledit conte, son maistre, qui y estoit troublé en son cueur, car de plus en plus avoit rappors que le roy de tous poincts estoit deliberé de le faire mourir et serchoit de tous poinctz sa destruction, par le rapport ung nommé George d'Amancy, son serviteur, qui leur dist qu'il l'avoit ouy dire pour vray. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 151)
[8] Ad ce je respons deux poinctz ou deux raisons qui ne sont pas à oblier ou à non ramentevoir, pour appaiser les demandeurs. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 277)
[9] Et furent iceulx chappitres moult bien faictz et articulez de plusieurs poinctz, contenans et esclarcissans les perilz et les amendes qui debvoient estre par ceux qui en faisant lesdictes armes seroient portez par terre, feust à pied, feust à cheval, ou desembastonnez, dont de plusieurs choses ne me souvient. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 286)
[10] La sixiesme course, le seigneur de Charny fit une forte attainte entre les quatre poinctz sur le chevalier, mais ledit chevalier attaindit sur la visiere de l'armet du seigneur de Charny, et rompit la pointe de sa lance. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 304)

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre