C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de poincte dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] Sur la fine poincte du jour vint messire Poncet de Rivières devant ledit pont de Charenton et monsr du Lau et d'autres par devers le boys de Vincennes jusques à nostre artillerie et tuèrent ung canonnier. (COMM., I, 1489-1491, 71)
[2] Mardi, .XIX. jour de may, le roy ouyt messe aux Cordeliers de Napples, et disna en l'ostel du prince de Salerne, ung beau et noble lieu, car il est fait a poincte de pierre en façon de dyamans, ou il y eut grant triumphe. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 267)
[3] Et mesmement aussi ceulx de cheval, ausquels la meilleure piece et la plus certaine de tout leur harnoys qu'ilz portoyent estoyt la poincte de leurs esperons. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 292)
[4] Et a la poincte du jour, environ l'heure de deux heures aprés minuyt vint ledit seigneur de Cernon avecques toute sa puissance pour venger la dicte injure faicte, et mist le siege devant icelle ville, tellement que a l'aide de ses gendarmes et marinyers, ilz assaillirent la dicte ville tant par mer a force d'artillerie que par terre, si tres bien qui la prindrent par force et d'assault. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 300)
[5] Jaçoit ce que par tiltre d'arrogance Ne par orgueil qui soit reduyt en moy, De l'entreprise en veulx faire l'avance A coups d'espees ne a poincte de lance Si non aux crys et aux pleurs de la foy, En soubtenant les droitz de nostre loy, Que les Juïfz veullent du tout abatre. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 128)
[6] et y a ung estroit de mer entre Secille et la poincte de Calabre que on appelle le far de Mesigne, qui n'a que une lieue de large et fault que tous les vesseaulx qui viennent des parties d'occident en orient ou d'orient en occident passent par ce l'estroit du far, et souvent y périst des vesseaulx, car la mer y court merveilleusement. (6204, 66)
[7] Et d'ilec, environ quatre heures après midi, s'en party et ala en ung basteau par la riviere depuis la poincte dudit Palais jusques à la tour de Neelle, où il monta à cheval et s'en ala à Chartres, à Amboise et de là à Nostre-Dame de Behuart en Poictou. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 315)
[8] et de ce rabat ledit de Vauldrey donna de la poincte de l'estoc au bassinet de son compaignon. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 330)
[9] Il avoit en sa main senestre une targe d'assier et une longue hache, fort poinctue dessoubs et dessus, et en sa main dextre portoit une grosse espée pesante, que l'on nomme ungestoc, et la poincte hault, à contrepoix, pour en faire gect. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 98)
[10] Si commencerent pour la quinziesme fois, et rompit messire Jaques sa lance, et Bonniface aggrava la poincte du fert de la sienne. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 103)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre