C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de plera dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Depuis ce jour l'ont detenue, Tiennent encor et yert tenue Tant comme a Jhesucrist plera. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 365)
[2] ou, se ledit frere Mathieu ains l'affin des diz deux ans ne vouloit plus tenir ne exercer le dit office de la ditte prevosté, ledit monseigneur l'abbé tendra en sa main le dit office de prevosté et laditte chambre, et la baillera a qui il lui plera a gouverner et aussi la ditte chambre. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 567)
[3] Item, ou cas dessus dit, quant ledit monseigneur l'abbé aura reprins l'office de la ditte prevosté par la maniere que dit est et la ditte chambre, ledit monseigneur l'abbé trouvera chambre convenable au dit frere Mathieu et boire et menger, tant comme il demourra en l'abbaye et lui plera demourer, sans ce que en le puisse metre dehors, non obstant son dit prieuré, comme a un des religieux d'icelle eglise, sa vie durant, et XVI livres par. chascun an ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 567)
[4] et quant aus autres services ou offices que les diz religieux sont tenuz fere en laditte eglise, ledit monseigneur l'abbé dispensera sur ce ovecques lui, toutes fois que il plera audit monseigneur l'abbé. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 567)
[5]Si voell et ordenne que mi exequteur chi desous nommé fachent dire et celebrer pour l'ame de mi et pour l'ame de ma mere un anuel en tel eglise et par tel prestre predomme et honeste qui ne die que une messe le jour, tel qu'il leur plera et as cous de mes biens. (8204, 53)

Fermer la fenêtre