C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de plaz dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Cestui fut souverain astrologien et, pour ce, le tenoit Cyrus jouxte sa personne, mais pendant que icelui Cirus fist departir en IIIcLX fossez plaz le fleuve de Ganges qui passoit en Babillone, il mourut et fut son disciple Solenti Licio mis en son lieu et fut medicin et astrologien de Cyrus. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 52)
[2] Et ledit Raoulet avoit prins et emblé plusieurs plaz, pos et escuelles d'estain, par lui vendues à ladite Ameline. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 158)
[3] Et dient tous d'un comun asentement que ilz se recordent bien que d'iceulx Brun et Raoulet ilz ont, par plusieurs et diverses fois, acheté plusieurs menues robes, comme petites costes, chauses et chapperons, pos, plaz, escuelles, lesquelz ilz achetoyent bien et raisonnablement, et les payoient; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 160)
[4] L'AN DE GRACE MIL TROIS CENS quatrevins et dix, le mardi IIJe jour de may, par davant maistre Jehan Truquam, lieutenant de mons. le prevost, presens maistres Ernoul de Villers et Nicolas Bertin, examinateurs du roy nostre sire ou Chastellet, fu attaint et fait venir en jugement sur les carreaux Jaquet de Lyembois, prisonnier detenu oudit Chastellet, pour la desroberie par lui faite à Coisme de Grimaude, escuïer, son maistre, auquel il a emblé quatre escus de XVIIJ s. par. piece, un mantel double, un houseaux, deux plaz, deux escuelles d'estain et plusieurs autres choses; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 225)
[5] et aussi pour ce qu'il a esté trouvé saisy de deux autres plaz d'estain mussez en son sain. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 225)
[6] Et quant aux deux plaz et escueles d'estain, et autres choses que l'en dist par lui avoir esté prinses en l'ostel de sondit maistre, dist par son serement qu'il n'en est riens. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 226)
[7] HORS DE laquelle question, sans aucunne force ou contrainte, icellui prisonnier cogneut et confessa que les deux plaz d'estain desquelz il fu trouvé saisy en soy en venant d'icelle ville de Laigny à Chielle Sainte-Baudour, en passant parmi la ville de Milly sur Marne, et ou dimenche dessus dit, il entra pour boire en l'ostel d'un mareschal qui vendoit vin en ycelle ville, et, en buvant une chopine de vin qu'il avoit fait traire, print yceulx plas, qui estoient sur une tablete de plastre assez près du lieu où il avoit beu; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 228)
[8] Dit avec ce, que dedens icelle riviere, et aussi près et sur les rivages d'icelle, il a mucé et bouté, tant en plaz, escueles, couppes couvertes, cuilliers et aiguieres d'argent, compris en ce environ LX ou LXX mars d'argent; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 210)
[9] ET, CE FAIT, fu fait venir en jugement sur lesdiz quarreaux Richart de Saint-Denis aagié de dix ans ou environ et demourant en l'ostel d'icelle Marion, lequel en la presence d'icelle Marion, qui ne se voult aucunement rapporter en ce qu'il depposeroit, dit et afferma par serement que, puis deux ans ença qu'il s'est commencié à cognoistre, il a esté en la ville de Paris en plusieurs lieux avec ladite Marion qui le menoit comme son varlet après li en plusieurs lieux dont il n'est record et a veu plusieurs et diverses fois que quant ladite Marion et lui estoient retournez en l'ostel d'icelle Marion, elle lui disoit comment elle avoit acheté puis une fois des escueles, l'autre des plaz, des pintes et chandeliers de cuyvre; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 423)

Fermer la fenêtre