C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de plaisoient dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Que l'eglise aient en grant compte, Le Policratique raconte Que les chevaliers qui faisoient Les biaux fais jadis qui plaisoient, Et les nobles et grans conquestes, Aux dieux les prises plus honnestes Et les despouilles des victoires Qu'ilz avoient les plus notoires, Ilz consacroient a leurs dieux. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 184)
[2] Et ne se ennuyoit point à estre reffusé une fois d'un homme qu'il pratiquoit à gaigner, mais y continuoit en luy promectant largement et donnant par effect argent et estat qu'il congnoissoit qui luy plaisoient, et ceulx qu'il avoit chasséz et deboutéz en temps de paix et de prosperité, il les rachatoit bien cher quand il en avoit besoing, et s'en servoit et ne les avoit en nulle hayne pour les choses passées. (COMM., I, 1489-1491, 67)
[3] Aussi par ceste fiction du roy Amydas est à entendre que, quant le Roy commist le Jouvencel, mon maistre, son lieutenant devant Bourdeaux, on fit des rapportz en le cuydant brouller avec le Roy, disant que mondit maistre et aucuns avec luy faisoient des chouses qui ne luy plaisoient pas, et qu'il estoit besoin y donner provision. (TRING., c.1477-1483, 297)
[4] Car se tant de gens plaisoient forment a aucun, ilconviendroit que il feïst a chascun de euls plaisance, et il ne pourroiten bonne maniere. (ORESME, E.A.C., c.1370, 424)
[5] de Bethencourt envoia Jehan Le Courtois et aucuns autres à la tour de Baltarhays, parler à Hanybal et à d'Andrac, serviteurs de Gadiffer, car ilz disoient biaucoup de parroles qui ne plaisoient point fort à mon dit Sr. (6206, 275)
[6] dont s'en parti pour aler aisier Morel son destrier, car il ne voulsist en nulle maniere qu'il eüst mesaise et, se pour son cheval n'ust esté, il n'eüst ja laissié pour les corps qu'il n'y fust demourez toute la nuit pour les armes assés regarder, qui moult durement lui plaisoient. (Bérinus, I, c.1350-1370, 248)

Fermer la fenêtre