C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de peuist dans 7FMR 
65 attestations 
 Page /7 

[1] Et pour ce entreprist il le dit voiage si liement, et ne resongnoit painne ne peril qui li peuist avenir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 71)
[2]Apriés ce que ceste justice fu faite, ensi que vous avés oy, li rois et messires Hues li Espensiers, qui se veoient assegiet a tel angousse et tel mescief et ne savoient nul confort qui leur peuist venir de nul costé, tant estoient destourbé et destraint de coer que il ne savoient que faire et veoient bien, se il estoient pris, il estoient mort, et especiaulment messires Hues li Espensiers par lequel tout chil mescief estoient avenu. (FROISS., Chron. D., p.1400, 87)
[3] Et pour ce que li roiaumes ne puet estre sans chief et sans gouvreneur, et que il apertient que en Engleterre ait roi, ordonné fu et aresté que Edouwars ses fils seroit rois couronnés et solempniiés a roi, le jour de la Nativité Nostre Signeur, et presist consel bon, sage et meur dalés lui, par quoi li roiaulmes et li pais fust en avant mieuls gouvrenés que esté n'euist, par quoi en nul tourble ne disension li dis roiaulmes ne se peuist esmouvoir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 102)
[4] Et qant li desirés jours fu venus, ouquel ils esperoient a avoir auqun confort et auqune adrece pour euls et pour lors cevaus, adont conmença il a plouvoir, et pleut tout le jour si ouniement et si fort que, avant nonne passee, la riviere devint si grande que nuls ne le peuist passer. (FROISS., Chron. D., p.1400, 133)
[5] et si n'avoit nulle ville plus priés de la, ou on peuist riens trouver pour euls aisier. (FROISS., Chron. D., p.1400, 134)
[6] Et fu adont nonchié et criié, de par le roi, que, qui se vodroit tant avanchier et travillier que on peuist trouver les Escos, chils qui les premieres nouvelles certainnes en raporteroit, li rois li feroit delivrer, en deniers apparilliés, cent livres d'estrelins. (FROISS., Chron. D., p.1400, 138)
[7] Par desous celle montagne, couroit .I. riviere forte et rade, et plainne de cailliaus et de si grosses pieres, que on ne le peuist en hastes passer maugré euls sans grantmescief. (FROISS., Chron. D., p.1400, 141)
[8]La premiere nuit que li Englois furent logiet sus celle seconde montagne a l'encontre des Escos, messires Guillaumes de Douglas, conme preus et entreprendans chevaliers qu'il fu, issi de lor hoost environ l'eure de mienuit atout .CC. armeures de fier en sa compagnie, et passa celle riviere bien lonch de lor hoost, par quoi on ne s'en peuist apercevoir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 148)
[9] " Et conmenchierent ils et si compagnon a faire une grande envaie, et a coper et mehagnier gens et a abatre, car ce fu sus le point dou premier sonme, et porterent grant damage a l'oost, avant que on peuist estre fors pour euls rebouter. (FROISS., Chron. D., p.1400, 148)
[10] et monta a mer au port de Morois en Escoce, et s'en vint a l'Escluse en Flandres, et la s'aresta pour oir nouvelles et pour sçavoir se nuls de deça la mer s'aparelloit pour aler oultre par deviers la Sainte Terre de Jherusalem, a la fin que il peuist avoir milleur compagnie. (FROISS., Chron. D., p.1400, 167)

65 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre