C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pendus dans 7FMR 
78 attestations 
 Page /8 

[1] " De ceste parole ot grant ire Olophernés, si prist a dire A Athior, par grant desdaing : " Que tu saches que je ne daing Prisier le dieu, dont tu parolles, Et que tous autres dieux frivoles Sont, fors Nabugodonosor, Je vueil que tu ailles tres or Avec eulx, si seras pendus,Quant je les prendray, et perdus. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 219)
[2] " Ceste chose a agreé Roy Assuere, a qui agree Qu'ainsi soit fait sanz tardement, Car, par le faulx ennortement D'Aman, son desloyal prevost, L'ottroya et ainsi le vost, Car les Juïfs soubz son hommage Tenoit lors le roy en servage, Et, pour mieulx la chose perfaire, Ainsi qu'Aman le vouloit faire,L'anel de son doy lui donna, Et tout le fait lui ordonna : " Qu'il escripsist et seelast, Partout ordenast, et alast La ou il avoit seigneurie, Et en la terre de Jurie, En Jherusalem la cité, Et en tous lieux fust recité, A tres tous prevosts commandé Que les Juïfs fussent mandé Tous, au .IIIe. jour du mois, Adont fussent eulx et leur lois Destruis et ars, mors et pendus, Et dessus grans croix estendus. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 264)
[3] Les artaulx, qu'il avoit fendus, La royne adont avisa Et lors de son filz s'avisa, De qui aux sergens ouy dire " Qu'en la grant forest, sanz occire, Le laissierent, les piez fendus, Et par ses drapelés pendus. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 293)
[4] Et ne sçay que plus on pourroit dire de l'empereur Trayen dont les histoires font si grant mencion de sa justice, et que il meismes descendi de son cheval où il estoit montéz pour aler à la bataille pour faire droit et justice à une femme qui lui demandoit, car le roy Charles, qu'en fist il moins à Saint Germain-en-Laye une fois qu'il y estoit et une bonne femme, si que il issoit du chastel pour aler à la chace, vint crier à ses piez, se plaignant d'un de ses serviteurs que elle avoit logié en son hostel avoit efforciée une sienne fille, lequel, incontinent bien infourméz du cas apres la confession de lui meismes, n'en voult oncques ouir requeste de remission, ains tantost commanda qu'il fust pendus à un arbre à le veue de tous, si que les autres y prencissent exemple. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 100)
[5] Mais alons à la Sainte Escripture de ceulx qui se delictent en effusion de sang, si comme Saul, persecuteur de David, duquel, pour cause de sa cruaulté Dieu le pugni par famine estre grande en son pays par l'espace de IIJ. ans, et en la fin lui meismes se tua et fu pendus lui et sa lignée, si que il est escript ou XXJ.e chapitre du second livre des Roys. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 143)
[6] Aussi Absalon, qui son pere persecutoit, ne fut-il par voulenté de Dieu, qui plus ne le pot souffrir, pendus diversement par les cheveux à un arbre, si comme il fuoit, et là miserablement d'un glaive occis, si qu'il appert ou livre des Roys? (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 22)
[7] Grant soupper tint le roy celle voille des Roys, où tant avoit de nobleces que ce n'estoit se merveilles non, et le luminaire des cyerges pendus, et torches que varlez vestus d'uns draps tenoient, si grant que aussi cler y faisoit comme de jours. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 108)
[8] et ces choses raportées au roy, il voult que justice et raison en fust faitte selon le jugement de Parlement, lequel Parlement les condempna à estre traynés du Palais jusques es Hales, et là sur un eschafault avoir les testes trenchées, et puis escartellez et pendus leurs membres aux .IIII. portes de Paris, et le corps au gibet ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 139)
[9] Laurens, père de ce Pierre dont nous parlons à ceste heure, pour le differant dont a esté parlé en aulcun endroit de ce livre, qu'il eut contre ceulx de Pazzi et aultres, dont plusieurs furent pendus (et y fuz en ce temps là), avoit prins vingt hommes pour se garder, par commendement et congié de la Seigneurie, laquelle commendoitce qu'il vouloit. (COMM., III, 1495-1498, 42)
[10] Qu'a malle hart soyez vous tous pendus! (LA VIGNE, S.M., 1496, 223)

78 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre