C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pendues dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] En la taverne despendues Sont, et en voz bourses pendues Sonnant. (Mir. enf. ress., 1353, 28)
[2] En l'eure sanz delaiement Seront pendues. voz bourses pendues Sonnant. (Mir. pape, 1346, 396)
[3] Et le roy de ceste ylle est moult riches et moult puissant, et si est moult deuost selon la loy, et tousiours entour son col a pendues ccc. (6203, 341)
[4] Et si y avoit autre grant nombre de clairons, trompetes, chantres, haulz et bas instrumens de diverses sortes, qui tous ensemble jouoient chacun en droit soy moult melodieusementà l'eure que ladicte royne, ses dames et damoiselles entrerent en leur basteau, dedens lequel, par lesdiz bourgois de ladicte ville, lui fut presenté ung beau cerf fait de confiture, qui avoit les armes d'icelle royne pendues au col. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 177)
[5] Et vous faiz savoir que les ours et les lyons estoient de telle maniere et de telle condicion que en nulle fin ilz ne touchassent aux testes de ceulx qu'ilz devouroient, et les laissoient toutes entieres, et puis estoientpendues a la porte, ainsi comme je vous ay ci devant compté. (Bérinus, I, c.1350-1370, 305)
[6] Puis doit on avoir une grant corde, la plus longue que on pourra avoir, ou deux ou trois liees l'une a l'autre, ou ilait des sonnetes pendues. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 285)
[7] lesquelles chouses elle avoit acoustumé de trouver pendues à une perche en sadite chambres. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 175)
[8] et tant que, mercredi derrenierement passé ot huit jours ou environ, qu'il deposant se esbatoit en la rue du Plastre, près du carrefour du Temple, environ heure de vespres, vit et apperçut que de la riviere certains paiges et varlés admenoient quatre chevaulx que l'en disoit appartenir audit Guillemin Ferry, et iceulxestablerent et logerent en une estable en icelle rue, en laquelle il qui parle, en entencion d'avoir et prendre un d'iceulx chevaulx pour son prouffit faire, ala environ minuyt à l'uis de l'estable d'iceulx chevaux, lequel il rompi à force, et, ce fait, print l'un d'iceulx quatre chevaux, et celui mesmes dont il a esté trouvé saisy, avec la sele et la bride, qui pendoit à une cheville en icelle estable, et unes chauces vermailles à homme, qui sechoient ou estoient pendues à ladite cheville. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 166)
[9] Maissi, d'avanture, la solution de la question du roy ne sçavoient trouver, comme s'ilz ne l'eussent point congneue, decollez estoient, leurs testes sus le portal pendues, si que ceulx qui la venoient demander soubz celle mortelle question fussent espouvantez pour l'ymage de la mort, affin de les desister de la requerir à mariage. (S182, 355)
[10] Et au surplus, à mesure qu'ils approchoyent, redoublans leurs cris, sonnans de leurs cornets, et en estendans les bras se menaçans et monstrans les uns aux autres les os des prisonniers qui avoyent esté mangez, voire les dents enfilées, dont aucuns avoyent plus de deux brasses pendues à leur col, c'estoit une horreur de voir leurs contenances. (S746, 347)

Fermer la fenêtre