C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de payeroit dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Aussi luy prioit ne vouloir point bailler Sainct-Quentin audict duc et offroit au roy que, s'il vouloit continuer la guerre audict duc, qu'il seroit content de repasser pour luy et en sa faveur à la saison prochaine, pourveü que le roy le rescompensast du dommage qu'il auroit à cause que la gabelle des laynes à Callaix ne luy vauldroit riens (ceste gabelle peult bien monter cinquante mil escuz) et aussi que le roy payast la moytié de son armée et ledict roy d'Angleterre payeroit l'autre moytié. (COMM., II, 1489-1491, 81)
[2] " Ainsi combatirent à tout oultrance et n'y eust riens reservé, fors le serement et que l'ung ne l'aultre ne payeroit que sinon les cincq cens escus que le Jouvencel donnoit. (BUEIL, II, 1461-1466, 108)
[3] Et s'en retourna à Crathor en reconfortant ses gens en leur disant que ung cop viendroit qui tout payeroit. (BUEIL, II, 1461-1466, 120)
[4] Mesme un nommé Nicolas Carmeau qui fut porteur de ces lettres, et qui estoit parti le premier jour d'Apvril dans le navire de Rosée, en prenant congé de nous me dit, que Villegagnon luy avoit commandé de dire de bouche à monsieur Calvin, qu'il le prioit de croire qu'à fin de perpetuer la memoire du conseil qu'il luy avoit baillé, il le feroit engraver en cuyvre : comme aussi il avoit baillé charge audit Carmeau de luy ramener de France quelque nombre de personnes, tant hommes, femmes, qu'enfans, promettant qu'il defrayeroit et payeroit tous les despens que ceux de la Religion feroyent à l'aller trouver. (S746, 178)

Fermer la fenêtre