C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de payee dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Tout ce qu'estoit de moy escript Tout est consommé, car l'esmende Du premier peché est payee! (Pass. Auv., 1477, 223)
[2] Le .XVIIJe. chappitre Se en une cense a plenté de brebis qui aient pluiseurs aigneaux, et aprés la disme payee, on n'en presente chascun anun au loup, certes il en prendera un, nonobstant garde qu'on y commette. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 98)
[3] La .LIXe. euvangille Se en aucune cense ou metoirie a foucq de brebis, et aprés la disme payee des aigneaulz, l'en ne presente chascun an et habandonne ung aignel au loup, si le prent il depuis non obstant toute garde. (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 130)
[4] Par lesquelles rapportant avecques vidimus de cesdictes presentes et les acquictz et quittances a ce pertinens et neccessaires, se le cas le requiert, voulons et mandons ce que paié ainsi auront estre alloué en leurs comptes et rabatuz de leurs receptes par noz amez et feaulx gens de noz comptes, ausquelz par expres deffendons que es comptes d'iceulx receveurs et grenetiers ne passent ou allouent quelque chose par eulx payee autrement que dessus est dit depuis ladicte publicacion. (8205, fol. 164v)

Fermer la fenêtre