C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de payant dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] La simple femme, qui entrer Craindra en plait, fera accort En payant, pour fuïr descort. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 94)
[2] Tellement fut appointé entre eulx et moy qu'ilz payeroiont tout le bestial qu'ilz auroient prins ou le rendissent: car ilz avoient appointement avec la maison de Bourgongne de povoir courir certains pasturaiges qui estoient ditz et prendre bestial pour la provision de la ville, en payant certains pris, lequel ilz payèrent, et n'avoyent prins nulz prisonniers. (COMM., I, 1489-1491, 210)
[3] Les hommes de la ville du dict Chasteau Sainct Jehan fournirent de vivres par dessus les murailles a grant habondance, tant pour hommes que pour chevaulx, en payant chierement. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 293)
[4] Le .XXII. jour d'aost vint devers le roy monsieur de Cernon des pays de Provence disant que luy approchant sur la mer la terre de Genes, en venant des pays de Naples, il envoya son patron de gallee en une petite ville de la seigneurie de Genes pour avoir des vivres en les bien payant. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 300)
[5] Secondement quant onacomplit en payant ce que on a promis. (Somme abr., c.1477-1481, 175)
[6] et face faire les obseques, si que au jour de nostre trespas et au service facent celebrer pour nostre ame et les ames de noz parens tous ceulx qui vouldront celebrer, en les payant deuement. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 283)
[7] Le saulf conduit fut accordé par le Roy Haultas, lors Roy de Jherusalem, comme dit la cronicque, parmy payant les tributs acoustumez, et ainsy ala Phelippe, conte de Flandres, à six mille hommes, faire son pellerinage au Saint Sepulcre. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 79)
[8] COGNEUT aussi, sur ce requis, que par aucun des serviteurs du seigneur de Mont-Rodas, des noms desquieulx il n'est record, lui estant oudit fort du Roc de Vendas, lui ont esté bailliées et livrées, pour son argent, plusieurs espées et dagues, et, avec ce, lui ont promis en baillier toutes fois qu'il en vouldroit avoir pour son argent payant. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 200)
[9] parmi payant lesqueles raençons ou patis, il qui parle n'a aucune chose mesfait, prins, pillié, robé ou couru la terre dudit conte Dalphin, mais icelle lui a gardée à son povoir du mieux qu'il a peu et sceu. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 204)
[10] Lequel prisonnier et par serement requis de dire verité des choses dessus dites et autres qui lui seroient demandées, dit et afferme que pour la povreté et neccessité qu'il a de chevance pour soustenir l'estat de lui, de sa femme, enfans et mesnage et la souffreté qu'il a eu par long temps passé en defaut de ce, il, en entencion d'avoir et recouvrer finance, a conceu en soy la maniere comme il en pourroit avoir, et sachant que un nommé Tancre Berthelemi s'entremettoit et entremect de courreterie, lui pria et requist qu'il le voulsist enseigner aucun marchant duquel pour un sien ami marchant demourant à Aucerre, il peust avoir aucunes denrées, et marchandises à creance, par payant à certain terme à venir, et que pour seurté de bien païer, il bailleroit bons pleges et caucion receant demourant à Paris. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 488)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre