C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de partiz dans 7FMR 
111 attestations 
 Page /12 

[1] Par toy et par les partiz que tu as choisiz folement et soustenuz de obstinee voulenté est ceste guerre sourse et aggravee, et n'as oncques cessé jusques a ce que ta parfaicte paix a esté troublee et muee en trescruelle division. (CHART., Q. inv., 1422, 27)
[2] Tu diz que par ma folle erreur et les partiz que j'ay desloiaument soustenuz est ceste confusion et maleurté sourvenue. (CHART., Q. inv., 1422, 37)
[3] Venons a parler de la folle erreur et des partiz quetu m'acuses d'avoir soustenuz, et s'il estoit aussi grant besoing du dire comme il est honneste du taire de tel vice ou obprobre comme il y peut avoir, aucuns des tiens ne s'en sauroient laver ne que moy. (CHART., Q. inv., 1422, 38)
[4] Ne suy mie de tout recort: Ensemble dirent Les droiz qui pour leurs partiz firent, Et tant de raisons avant mirent Que je ne sçay ou tant en prirent Pour tel explet, Fors qu'Amours avoit si replet Leurs cuers de son art tout complet Que la bouche en tient si long plet Et s'en guermente, Car selon que cuer se demente, La bouche d'amant parlemente De ce qu'il faut que le cuer sente; (CHART., L. Dames, 1416, 273)
[5] Par ceste voye qui est de charité cheminera la bonne princepce, mais avec ce encore fera elle plus si comme s'elle reputast en sa personne dicte la parolle que dist saint Basille, ou il dist au riche ainsi : Se tu recognois et confesses que tes biens temporelz te soyent venus de Dieu, et toutesvoyes tu sces bien que tu en as plus largement que n'ont assez d'aultres qui sont meilleurs de toy, penseroies tu pour ceste cause que Dieu ne fust pas juste, qui ne les a pas partiz egaulment ? (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 36)
[6] Dès que ledict duc fut desarmé, appella ung secretaire et fist escrire unes lettres au connestable et autres qui estoient partiz d'avec luy à Louvain, et n'y avoit que quatre jours, où ilz estoient venuz embassadeurs, comme dit est, et leur signifia ceste victoire, priant que aux Bretons ne fust riens demandé. (COMM., I, 1489-1491, 108)
[7] Et taschoit tousjours fort le roy de faire consentir ledict duc qu'il peüst faire à son plaisir de ce qui estoit en Bretaigne et faire audict duc aucuns partiz en rescompence. (COMM., I, 1489-1491, 122)
[8] et aussi que le roy estoit là en personne contre eulx, lequel ouvroit aucuns partiz pour eulx, presque telz que on les demandoit. (COMM., I, 1489-1491, 146)
[9] Et de là venoient les meilleurs combattans qu'ilz eussent, et en estoient partiz ceulx qui avoient fait ces saillies dont j'ay parlé cy-devant. (COMM., I, 1489-1491, 166)
[10] et puis ces partiz entre nous et luy avoient beaucoup duré. (COMM., II, 1489-1491, 20)

111 attestations 
 Page /12 
Fermer la fenêtre