C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paroissoit dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Or fault-il entendre que le Liége, en ce temps là, estoit une des plus puissantes citéz de la contrée, après quatre ou cinq, et des plus peuplées, et y avoit grant peuple retiré du pays d'envyron, par quoy n'y paroissoit en riens de la perte de la bataille. (COMM., I, 1489-1491, 115)
[2] Donné tu nous as congnoissance Maintenant, par ta grant bonté, D'un cas de moult grant excellenceIssu de ta divinité: Av'ous veu la grant povreté, Messieurs, des bras nostre pasteur, Quant paroissoit l'umanyté? (LA VIGNE, S.M., 1496, 552)
[3] Mais pource qu'en estrange contree et entre les mains de ses ennemys mortelz estoit tumbee, elle estoit tant foulee et tant souillee que c'estoit une pitié de la regarder pource que de ses riches ornemens et habillemens sumptueux l'un en avoit pris une piece, et l'aultre une aultre, en façon telle que la moitié de sa robe, ainçois plus que mains, luy avoient osté, decipé, gasté, desrompu et emporté tant et tellement que la peau ou du mains la chemise lui paroissoit quasi de toutes pars. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 108)
[4] Sy commencerent à murmurer à Bruges et à Gand [ et disoyent par plusieurs opinions, et principalement à Gand ], que les Franchois n'estoient point venus pour faire la guerre pour eulx, et bien y paroissoit; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 170)
[5] Et à la verité, combien qu'au jugement de l'oeil il semble estre ainsi,presques sur tous les rivages de la mer, si est-ce que cela se remarquant plus particulierement en cest endroit-là, quand d'un costé je regardois ce grand et plat pays qui paroissoit comme une vallée, et d'autre part la mer à l'opposite, sans estre lors autrement esmeue, neantmoins en comparaison, faisant une grande et espouvantable montagne, en me resouvenant de ce que l'Escriture dit à ce propos, je contemploye ceste oeuvre de Dieu avec grande admiration. (S746, 123)

Fermer la fenêtre