C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pardevers dans 7FMR 
185 attestations 
 Page /19 

[1] Et puis s'en parti oudit moys de may de ladicte ville de Paris, pour aler es marches de Picardie, cuidant ilec trouver les ambasseurs du roy Edouart d'Angleterre, qu'on lui avoit dit qui y devoient venir pardevers lui, qui n'y vindrent point; (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 35)
[2] Auquel lieu de Poictiers ala et fut pardevers lui une ambaxade de Paris lui requerir aucunes franchises pour ladicte ville, dont riens ou que peu ne leur accorda, sinon que l'imposicion foraine n'auroit plus de cours en ladicte ville, qui n'estoit pas grant chose. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 36)
[3] Et desjà estoit oudit pays alé, pardevers icellui duc, monseigneur le conte de Dunoys. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 37)
[4] Et, si s'en alerent audit pays de Bretaigne,après ledit partement, aucuns particuliers pardevers mondit seigneur de Berry. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 37)
[5] Et puis après par mondit seigneur le duc furent delivrez, et s'en retournerent pardevers le roy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 39)
[6] Et, le vendredi ensuivant [ 12 juillet ], fut tenu en l'ostel de ladicte ville de Paris ung grant conseil, pour deliberer et savoir quelle response seroit rendue ausdiz Bourguignons, sur ce qu'ilz avoient requis que de ladicte ville feussent envoiez aucuns deleguez par icelle pardevers ledit seigneur de Charrolois et ceulx de sadicte compaignie, pour leur estre dit par eulx de bouche et en secret les causes pourlesquelles ilz estoient ainsi venus en armes oudit pays de France. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 61)
[7] à quoy fut conclud que on feroit savoir audit de Charrolois qu'il envoyast bon sauf-conduit, à Paris, pour ceulx qui seroient ordonnez estre envoiez pardevers lui, et, ce fait, que on y envoieroit gens pour les oyr et escouter tout ce qu'ilz vouldroient dire, pour au surplus le faire asavoir au roy, qui estoit près d'Orleans, ou à son conseil estant audit lieu de Paris, pour leur faire telle response qu'il seroit advisé de faire. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 62)
[8] Et, le samedi ensuivant, XXVIIe jour dudit moys de juillet, oudit an LXV, ung nommé Jehan de Bourges, qui avoit esté clerc et serviteur de maistre Jehan Berard, conseiller du roy nostre sire en sa cour de Parlement, et qui avoit esté mis et constitué prisonnier avecques Gacien Meriaudeau et François Meriaudeau,son frere, pour occasion de ce qu'ilz et autres s'estoient tirez de Paris en Bretaigne pardevers mondit seigneur de Berry, en conspirant contre le roy, fut icellui Jehan de Bourges tiré hors de ladicte Bastide et ledit François Meriaudeau, et, par la sentence du prevost des mareschaulx, furent noiez en la riviere de Seine par le bourreau de Paris devant la tour de Billy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 73)
[9] Et, le jeudi ensuivant, VIIIe jour d'aoust, monseigneur de Pressigny, conseiller du roy notre sire et president en sa chambre des Comptes à Paris, et Christofle Paillart, aussi conseiller dudit seigneur en sadicte chambre, que le roy avoit envoiez pardevers le duc de Calabre, qu'ilz trouverent ou pays de l'Auxerrois, pour lui porter lettres de par le roy, s'en retournerent à Paris pardevers le roy, à toute la response qu'ilz avoient eu dudit de Calabre. icellui Jehan de Bourges tiré hors de ladicte Bastide et ledit François Meriaudeau, et, par la sentence du prevost des mareschaulx, furent noiez en la riviere de Seine par le bourreau de Paris devant la tour de Billy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 79)
[10] Et, le jeudi ensuivant, VIIIe jour d'aoust, monseigneur de Pressigny, conseiller du roy notre sire et president en sa chambre des Comptes à Paris, et Christofle Paillart, aussi conseiller dudit seigneur en sadicte chambre, que le roy avoit envoiez pardevers le duc de Calabre, qu'ilz trouverent ou pays de l'Auxerrois, pour lui porter lettres de par le roy, s'en retournerent à Paris pardevers le roy, à toute la response qu'ilz avoient eu dudit de Calabre. icellui Jehan de Bourges tiré hors de ladicte Bastide et ledit François Meriaudeau, et, par la sentence du prevost des mareschaulx, furent noiez en la riviere de Seine par le bourreau de Paris devant la tour de Billy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 79)

185 attestations 
 Page /19 
Fermer la fenêtre