C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de palefrois dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Ensi que la roine et chil signeur desus nonmé descendoient ens es praiories de Fontenielles, ja estoient venu chevaliers et esquiers, qui bouté s'estoient et armé pour la jouste, ens es bois de Fontenielles, et aultres officiiers de par le conte, qui presenterent a la roine et a son fil et au conte de Qent et a messire Rogier de Mortemer, chevaus et palefrois si bien aournés de tout ce que a euls apertenoit que riens n'i avoit espargniet. (FROISS., Chron. D., p.1400, 65)
[2] Princes belle court tenoient Ou toutes gens recevoient, Les estranges festioient, Ilz dansoient Et chantoient, Et rioient Et souventes fois joustoient Sur palefrois et destriers, Et dessus ses grans coursiers Faulcons avoient faulconniers, Espreviers, Et lamiers,Et levriers, Chiens courans et gros limiers, Dont souvent deduit avoient Chevaliers et escuyers. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 73)
[3] Et elle, descendue à terre, monta et ses dames et damoiselles sur chevaulx, belles haquenées et palefrois qui ilec l'atendoient, et puis s'en ala jusques en l'ostel du roy, aux Tournelles. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 178)

Fermer la fenêtre