C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paissoient dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Adont les poissons saillis hors de leurs fossez paissoient es terres semees jusqu'a devourer aprés la verdure des herbes les racines des grains. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 25)
[2] et s'avint Que par les champs les bestes mues Gisoient toutes esperdues, Es blez et es vignes paissoient, Tout partout ou elles voloient, N'avoient signeur, ne pastour, N'homme qui leur alast entour, N'estoit nuls qui les reclamast, Ne qui pour siennes les clamast. (MACH., J. R. Nav., 1349, 151)
[3] Et les mena et guyda si bien de nuyt, qu'il arriva au pré où paissoient les chevaulx; (BUEIL, I, 1461-1466, 31)
[4] Item, cogneut que, quatre ans a ou environ, en passant par un bois qui est en la conté du Perche, trouva oudit bois et vit sept ou huit pourceaulx, n'est record lequel,qui paissoient esdiz bois, à sept lieues de la ville de Nogent, et qui estoient sanz garde, lesquieulx il chassa hors dudit bois, et iceulx mena à la foire que l'en dit la Magdalene, et ou lieu que l'en dit Yslers, distant à deux lieues du lieu et bois où prins avoit iceulx pourceaux, et là les vendi la somme de VJ frans, jà soit ce qu'ilz vaulsissent bien lors la somme de XVJ frans, si comme il lui fu dit lors après la vente par lui faite d'iceulx pourceaux. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 108)

Fermer la fenêtre