C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paiet dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] sy sont gaigiez, arrestez et mis en prison, ou ilz demourrontjusques ad ce qu'ilz auront paiet. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 18)
[2] Et tant qu'à la mise de l'argent je responderay: j'ay eubt tant à faire ou temps passé en ce pays icy et ailleurs par les incidences et hainnes qui sont nées de par Olivier de Cliçon, que je l'ay paiet et delivré à ceulx envers qui j'estoie oubligiez par cause de debte. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 17)
[3] et estoit ordonné que il demouroit trois ans et toujours seroit-il bien paiet. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 46)
[4] et à leur departement on comptoit à eulx, et estoient paiet en deniers comptans et aussy courtoisement respondu qu'ilz s'en contentoient. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 110)
[5] " se nous retournons ces gens chy, ilz vouldront estre paiet de leurs gaiges; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 124)
[6] Quant ce duc Regnault de Guerles fut mort, messire Edouart de Guerles se traist à l'iretaige et envoya ambassadeurs devers le duc de Braibant, en pryant que il peust ravoir les chastiaulx et pour l'argent qu'il en avoit paiet. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 157)
[7] Quant ilz eurent partout paiet, Geronnet emprunta hommes et chevaulx, pour eulx mener jusques à Calusset et pour ramener les chevaulx, et puis prindrent congié et s'en partirent et retournerent à Caluset; pour l'argent qu'il en avoit paiet. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 204)
[8] se seront paiet li lais dessus dit en telle monnoie qui coura au jour de men trespas. (8204, 5)
[9]Et se il avoit remanant de mes biens ou qu'il soient et quel qu'il soient, che mien present testament et devis entierement paiet et acompli, les cous, les frais et les despens d'icelui, de mi aussi et de men enterement paiés et acomplis, je le donne et lais pour Dui et en aumoisne et pour l'ame de mi à monseigneur Quentin Le Cat, men frere, liquels est mes drois hoirs, au quel je carque le gouvernanche et l'administration de Jehennette, ma nieche, et de tous ses biens. (8204, 12)
[10] Et tout le remanant entierement de tous mes biens queis que il soient et ou qu'il soient et puissent estre, ce mien testament, ordenance et devis,entierement paiet et acompli, les cous, les frais et les despens d'ichelui, de mi aussi et de men enterement, je le lais pour Diu et en aumosne et pour l' ame de mi a mes quatre enfans, autant a l'un comme a l'autre, en tel maniere et par tel condition que je voell et ordenne que se li ung ou plus de mes enfans devant dis trespassoit ou trespassoient de ce siècle sous aagé que li lais que je leur fais de la part de tous biens qui leur seroit venus et eskeus de par mi , soit et reviegne entierement a mes autres enfans seurvivans ou au seurvivant de mes quatre enfans qui demourroit darrains. (8204, 20)

Fermer la fenêtre