C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paieront dans 7FMR 
36 attestations 
 Page /4 

[1] Car pour deux hommes, quoy qu'on die, Se nul ja ne se marioit, Ja pour ce la loy ne fauldroit, Ne aussi pour leur mariage Ne feront ja tant de parage Que le monde en soit gaires creu, Mais paieront de mort le treu Puet estre sanz enfans avoir; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 258)
[2] Espoir, poront estre tel que il paieront nostre escot. (FROISS., Chron. D., p.1400, 386)
[3] Se du mien Menguent, ilz le paieront. (Mir. st Val., c.1367, 153)
[4] pourveu toutesfois que icelles seigneuries, terres, revenues et possessions n'aient este données à autres par feu nostre dit seigneur et pere ou nous, et qu'ils paieront les charges et feront les drois et devoirs pour ce deuz et accoustumez. (6205, 478)
[5] Et si ordonna que ceulx qu'il avoit amenez de son pais ne paieront quelque chose du monde jusquez à IX ans, et au bout de IX ans ilz paieroient comme les autres: c'est à dire que ilz pairoient le quint denier, la Ve beste, le chinq-e boissel de blé et du tout le chinquiesme pour toutte charges. (6206, 321)
[6] Si a esté divisée et assignée ladicte somme de mil libvres tournois entre eulx et par eulx par la maniere qui s'ensuit: C'est assavoir, que le premier president en paiera XL libvres parisis, chascun des autres IIJ presidens XX libvres parisis, chascun des seigneurs clers C solz parisis, chascun des seigneurs laiz X libvres parisis, chascun des graphiers et notaires d'icelle Court VIIJ libvres parisis, et chascun des huissiers VIIJ libvres parisis, hors J. Maignier, Anguerran de la Porte, Adam des Vignes et Jaques de Buymont qui ne paieront chascun, attendue leur petite faculté, que VJ libvres parisis, et maistres J. Gerart et J. Genciens, conseillers laiz ceans receuz de nouvel et qui ancores n'avoient receu gages ceans ne paieront que X libvres eulx IJ, et les autres X libvres qu'il eussent deu par ladicte assignation paieront à la chappelle de la sale, et par ce demourront quittes des X libvres qu'il y devoient pour leur entrée. (BAYE, II, 1411-1417, 34)
[7] Si a esté divisée et assignée ladicte somme de mil libvres tournois entre eulx et par eulx par la maniere qui s'ensuit: C'est assavoir, que le premier president en paiera XL libvres parisis, chascun des autres IIJ presidens XX libvres parisis, chascun des seigneurs clers C solz parisis, chascun des seigneurs laiz X libvres parisis, chascun des graphiers et notaires d'icelle Court VIIJ libvres parisis, et chascun des huissiers VIIJ libvres parisis, hors J. Maignier, Anguerran de la Porte, Adam des Vignes et Jaques de Buymont qui ne paieront chascun, attendue leur petite faculté, que VJ libvres parisis, et maistres J. Gerart et J. Genciens, conseillers laiz ceans receuz de nouvel et qui ancores n'avoient receu gages ceans ne paieront que X libvres eulx IJ, et les autres X libvres qu'il eussent deu par ladicte assignation paieront à la chappelle de la sale, et par ce demourront quittes des X libvres qu'il y devoient pour leur entrée. (BAYE, II, 1411-1417, 34)
[8] Si a esté divisée et assignée ladicte somme de mil libvres tournois entre eulx et par eulx par la maniere qui s'ensuit: C'est assavoir, que le premier president en paiera XL libvres parisis, chascun des autres IIJ presidens XX libvres parisis, chascun des seigneurs clers C solz parisis, chascun des seigneurs laiz X libvres parisis, chascun des graphiers et notaires d'icelle Court VIIJ libvres parisis, et chascun des huissiers VIIJ libvres parisis, hors J. Maignier, Anguerran de la Porte, Adam des Vignes et Jaques de Buymont qui ne paieront chascun, attendue leur petite faculté, que VJ libvres parisis, et maistres J. Gerart et J. Genciens, conseillers laiz ceans receuz de nouvel et qui ancores n'avoient receu gages ceans ne paieront que X libvres eulx IJ, et les autres X libvres qu'il eussent deu par ladicte assignation paieront à la chappelle de la sale, et par ce demourront quittes des X libvres qu'il y devoient pour leur entrée. (BAYE, II, 1411-1417, 34)
[9] Et ceulx qui de present en ce mois de fevrier sont trouvez defaillans, c'est assavoir, Guillaume de Buymont, Guillaume de l'Espine, J. Dauvillier, Nycolas Romain, Pierre Belle et J. Mainsnier, qui cedit mois devoient servir, la premiere fois que faulte feront, lesdiz huissiers seront puniz, et si paieront les dessus nommez qui sont à leur moiz XL solz, dont pour ce present defaut, dont seront executez sans deport, pourveu comme dessus d'avoir pour excusez ceulx qui sont excusables. (BAYE, II, 1411-1417, 47)
[10] pour quoy lesdis prisonniers, par l'ordonnance de la Court, avoient esté amenez en la Conciergerie du Palais et interroguez, la Court a ordonné que lesdis prevosts et jurés de Tournay paieront les despens, frais et missions qui ont esté taxés pour avoir amené lesdis prisonniers devers la Court, et que, se le receveur de Tournay pour le Roy en a paié aucune chose, il le recouvrera sur lesdits prevosts et jurez. (FAUQ., I, 1417-1420, 9)

36 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre