C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paiant dans 7FMR 
21 attestations 
 Page /3 

[1] etestoient la contournees et enbutes toutes les rentes et revenues d'Engleterre, tant en l'estat dou roi tenir que en paiant les Alemans. (FROISS., Chron. D., p.1400, 449)
[2] En ce pays demeurent moult de Iuyfz en paiant tribut, si comme font Crestiens. (6203, 288)
[3] Comme après le trespas de feu messire Eustace d'Erneville, chevalier, seigneur de dit lieu, la garde et gouvernement de ses enffans et de ma dame Jehanne de Rouville sa femme, avec les heritages, rentes et revenues appartenans à iceulx enffans sousages fust et appartensist à religieux homme l'abbé et couvent de Saint Ouen de Rouen, à cause de leur baronnie de Periers, et icelle garde eussent iceulx religieus tenue par longue espace de temps par rente et paiant chacun an aux dis sousages certaine portion d'argent pour leur vivre et soustenement de leurs hostiels par Phillebert Le Pelé dit Maurepast, escuyer, tenant icelle garde par le le bail des diz religieux avec vingt cinq livres tourn. (6205, 406)
[4] Ce jour, sire Jehan de Precy a baillié ceans sa requeste par escript, et dit que, l'an CCCCXI, par l'ordonnance des gens du Conseil du Roy, on fist prendre par maniere d'emprunt certains despostz ceans esRequestes du Palais, dont il bailla une obligation et sa cedule, que on lui devoit restituer en paiant ou en baillant descharges, lesquelles descharges il a offert et offre, et requiert que on lui rende sadicte cedule ou obligation. (FAUQ., II, 1421-1430, 164)
[5] Ce jour, a esté receu l'accord d'entre les executeurs de feu Augustin Ysebarre, d'une part, et Marc Gaudichon, d'autre part, parmi paiant par chascune partie dix livres parisis, font vingt livres parisis, pour appliquer au prouffit de la chappelle de la grant sale du Palais. (FAUQ., II, 1421-1430, 251)
[6] Et oultre ladicte Court ordonne par maniere de provision et jusques à ce que par elle en soit autrement ordené que lesdis peletiers marchans ne pourront estre plus de trois à ung desdiz estaulz desdictes basses merceries, et qui vouldra estre en maindre nombre à ung chascun d'iceulz estaulz, estre y pourra en paiant le taux ordené par ledit arrest. (FAUQ., III, 1431-1435, 64)
[7] Et si ordonnerent que le sel qui estoit ou grenier dudit lieu pour le roy feust baillé et distribué à tous ceulx qui en vouldroient avoir, en paiant le droit du marchant seulement. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 51)
[8] à quoy ne fut riens conclud pour la matinée, mais fut ordonné que ledit jour après disner seroient assemblez en ladicte ville l'Université, l'Eglise, la court de Parlement et autres officiers et le corps de ladicte ville, tous lesquelz s'i trouverent, et conclurent que, au regard des trois estas que requeroient estre tenus lesdiz princes et seigneurs, dirent que la requeste estoit juste, et en oultre que passage leur seroit baillé à Paris et des vivres en les paiant, et aussi en baillant par eulx bonne caucion que nul mal ou esclande ne seroit fait par eulx ou leurs gens en ladicte ville ne aux habitans d'icelle, sauf sur tout le bon plaisir du roy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 91)
[9] Et si fist le roy publier à Paris qu'on leur laissast prendre des vins ou pays de France tant que bon leur sembleroit, pour mener en Angleterre, en le paiant. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 347)
[10] Je suis d'avis que on les doit faire besoingner en les paiant de leurs journées. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 290)

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre