C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de overte dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Mais pour ce car il veoit car sa cité avoit plus de courage que de force, pour ce il esmeut les autres peuples d'environ a fere guerre overte aus Romains et a les deffier, et a soy et aus siens, sous umbre de la societé et aliance qu'il avoient avecquez les Romains, reservoit il traÿson et feintice pour en user contre lez diz Romains quant il verroit son lieu. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 46)
[2] Comme donques d'une partie et d'autre la guerre fust preste et overte, il n'i failloit nient plus mez que li uns d'eus commansassent premiers. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 52)
[3] C'est une tres forte place bastie en haulte roche tout au tour et bien enmurré et le chasteau acéz grant, et le ville au pié du roc devers l'un costé, et de l'autre part ha une ville overte [f°78 v°] et se tient au bout de la mer et venent a ceste ditte place passe l'on par davant deux fors chasteaux pres l'un de l'autre que on lez laixsse a mayn cenestre, et le premier chasteau que on trouve s'appelle Calataboutero et l'autre que es aprés Esclafena, et cestuy est chief de conté et toux deux sont de ung seigneur. (6208, 63)

Fermer la fenêtre