C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ouvroient dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Dedens Thun l'Evesque, avoecques les enfans de Manni et les compagnons, avoit un chevalier d'Engleterre qui se nonmoit Richars de Limosin, vaillant honme et sage en armes durement, et auquel tout li conpagnon se raportoient, et ouvroient par son consel. (FROISS., Chron. D., p.1400, 397)
[2] Et vinrent pour ce pont ouvrer grant fuisson de carpentiers, et i ouvroient nuit et jour. (FROISS., Chron. D., p.1400, 659)
[3] Et quant chil dont je sui lisant, Li doi amant, la se trouvoient, De nulle riens el il n'ouvroient Fors que par joie et par revel :Fust de viés ou fust de nouvel, Recordoient leurs amourettes, Et souvent coelloient flourettes, Dont il faisoient houpelés Ou alefois des capelés Que sus leurs cevelés mettoient. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 84)
[4] Dont de cheulx qui donnent aux simples a aprendre choses subtiles estdit en Ysaÿe ou .XIXe. chapitre «Confondus soient ceulx qui ouvroient ploians le lin et tinssans choses subtiles». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 22)
[5] Et avecques ce, dist que lui, ledit Perrin, et autres qui ouvroient ès aigoux de l'evesque de Paris, environ deux ans a, un nommé Thiebaut qui ouvroit avecques eulx esdiz aigoux, fu par ycellui Perrin, qui lors avoit hayne audit Thibaut, fait cheoir en yceulx aigoux, esquelx il ala de vie à trespassement; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 13)
[6] Item, congnut que, en karesme derrenierement passé, ainsy comme il servoit à Troyes en l'ostel de l'Escu d'Estempes, appartenant à Jehan Le Lorrain, et ouquel hostelil servoit les maçons qui y ouvroient, vit et apperceut sondit maistre qui s'estoit despouilliez en sa chambre, et avoit mis sa tasse et sa sainture en sa chambre, sur son lit; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 495)
[7] Dist aussy, lui qui parle, que environ karesme derrenierement passé, ainsy comme il qui parle regardoit ouvriers qui ouvroient de maçonnerie en ladite ville de Dun, dont il estoit nez, vit et apperçut un compaignon qui avoit mis sa tasse sur un coffre de l'ostel où ilz ouvroient, et en ycelle tasse print dix blans nuefs chascun de quatre deniers pour piece. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 500)
[8] Dist aussy, lui qui parle, que environ karesme derrenierement passé, ainsy comme il qui parle regardoit ouvriers qui ouvroient de maçonnerie en ladite ville de Dun, dont il estoit nez, vit et apperçut un compaignon qui avoit mis sa tasse sur un coffre de l'ostel où ilz ouvroient, et en ycelle tasse print dix blans nuefs chascun de quatre deniers pour piece. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 500)
[9] Item, confessa que mercredi derrenierement passé ot huit jours, que il servoit ledit Loquet, couvreur de maisons, en l'ostel du Papegaut, en la rue de la Harpe, où ilz ouvroient dudit mestier de couvreur, il, après disner, après ce qu'il ot porté à sondit maistre, sur les maisons, grant quantité de tuile, et en retournant par la sale basse dudit hostel, trouva sur le dressouir qui estoit en ladite sale la tasse d'argent dont cy-dessus est faite mencion, laquelle il print et embla, et la mist et mussa en son sain. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 350)
[10] Il entra en la chambre, là où il trouva des femmes qui ouvroient en drap de purpre, qui ne luy sonnerent mot. (S182, 274)

Fermer la fenêtre