C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ottobre dans 7FMR 
52 attestations 
 Page /6 

[1] Depuis les dis cardinaulx se transporterent en la cité de Fondes, et là, tous ensemble, tant Ytaliens comme autres, le .XXe. jour de septembre mille .IIIcLXXVIII., pour proceder à l'election de vray pape, eslurent justement, canoniquement et concordablement en pape, sanz debat, difficulté ou contradiction aucune, un cardinal appellé messire Robert de Geneve, et fu appellé pape Clement .VIIe., et couronné fu et consacré le desrenier jour d'ottobre, veille de Toussains, lequel se consenti à la ditte election, et aussi fist la royne de Naples et tous les seigneurs du pais ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 146)
[2] LEQUEL GUILLAUME DE BRUC fu attaint en jugement sur les carreaux, le samedi second jour du mois d'ottobre l'an mil CCCIIIJxx et neuf, par devant maistre Jehan Truquam, lieutenant de mons. le prevost, presens maistre Henry de Marle, advocat en parlement; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 21)
[3] ITEM, LE LUNDI ensuivant, IIIJe jour dudit mois d'ottobre mil CCCIIIJxx et neuf, en jugement sur les carreaux, par devant maistre Jehan Truquam, lieutenant, presens maistres Guillaume Drouart, lieutenant dudit mons. le prevost; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 23)
[4] ITEM, LE MERCREDI ensuivant, VIe jour dudit mois d'ottobre oudit an IIIJxx et neuf, ycellui Guillaume de Bruc, après que il ot esté traynez et qu'il fu ès halles monté sur l'eschaffaut où l'en cope les testes, en la presence de maistre Jehan Truquam, lieutenant, et de plusieurs des gens du Chastellet, illec assemblez pour veoir la justice, supplia et requist, comme puis huit ans ença il eust et ait esté homme de mauvaise vie et gouvernement, pillié et robé plusieurs bons seigneurs et marchans, et qu'il veoit bien qu'il estoit à la fin de ses jours, que en l'onneur de Dieu, de la Vierge Marie, et de toute labenoite et sainte Trinité de Paradis, l'on voulsist oïr, escouter et escripre les pechez, larrecins et mauvaistiez par lui faites et commises puis le temps dessus dit. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 25)
[5] CY APRÈS s'ensuivent les biens qui ont esté trouvez en la ville de Paris, dont mencion est faite plus à plain [ès] confessions dudit Guillaume de Bruc, par honorable homme et sage maistre Jehan Truquam, lieutenant de mons. le prevost, appellé avecques lui Jehan Selvet, sergent à verge ou Chastellet de Paris, et moy, Aleaume Cachemarée, clerc criminel de la prevosté de Paris, le dessus dit mercredi VJe jour d'ottobre mil CCCIIIJxx et neuf. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 34)
[6] L'AN DE GRACE MIL CCCIIIIxx ET NEUF, le mercredi XXe jour d'ottobre, en jugement sur les carreaux, par devant maistre Jehan Truquam, lieutenant de mons. le prevost; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 36)
[7] et le lendemain, qui fu jeudi XIIIJe jour dudit mois d'ottobre, ainsi comme il estoit en l'eglise de Saint-Lieffroy, environ heure de vespres, vit et apperçut une petite chambre estant en ycelle eglise ouverte, en laquelle il trouva un marteau de fer à deux pointes, lequel est un marteau à maçon, et ycellui print et emporta; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 37)
[8] ITEM, LE JEUDI ensuivant, XXJe jour dudit mois d'ottobre mil CCCIIIJxx et neuf, en jugement sur les carreaux, par devant le dessus dit maistre Jehan Truquam, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 38)
[9] ITEM, le vendredi ensuivant, XXIJe jour dudit mois d'ottobre mil CCCIIIJxx et neuf, par devant maistre Jehan Truquam, lieutenant; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 40)
[10] LEQUEL GERVAISE Caussois fu mené à la justice le samedi XXIIJe jour dudit mois d'ottobre et an dessus dit, à laquelle, en la presence de Aleaume Cachemarée, clerc de ladite prevosté, commis dudit mons. le prevost à faire fere ledit jugement; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 40)

52 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre