C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de oserent dans 7FMR 
24 attestations 
 Page /3 

[1] Lez siens s'i assentirent pour lui obeir et flater, les autres n'oserent contredyre pour eschiver sa fureur, et les rudes et inexpers le creurent follement par la contrefaçon d'un faulx miracle. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 119)
[2] dont les Anglois veans la prudence et valeur du souverain prince, garde de son pais comme bon pastour de ses ouailles, par lequel leur bonne fortune estoitmalement adnichilée, et aussi que les seigneurs et chevaliers de France estoient tres expers et esveillés aux armes, se besoing fust, ainsi que dit le proverbe : «Selon seigneur maignée duite», vigoureux deffendeurs de leur terre, n'oserent plus mettre pié en France, se tindrent en leur pais, là guerroierent entre eulz s'ilz vouldrent, car par deçà, depuis le temps du sage roy Charles, moult y orent perdu et riens gaagné tout y eussent ilz devant si grant prerogative qu'il sembloit que devant eulz nul n'osast l'oeil lever, comme il appert par les croniques et la relacion des anciens de ce temps, mais, (Dieux mercis ! (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 242)
[3] Sourdi des entrailles d'icellui en double nombre petiz papillons dorez tres gracieux et de grant beauté qui s'oserent vanter au feur de leur croiscence, avec les collacions des guespes, d'estre gardeurs de moy et de mes manoirs. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 23)
[4] Mais si tres bien les mist en son lïen Que depuis lors n'oserent grumeler. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 220)
[5] Qant il furent armé, il n'oserent issir hors par devant pour le trait des archiers, mais issirent par derriere et par les courtils, et rompirent en auquns lieus les pavfis. (FROISS., Chron. D., p.1400, 117)
[6] ne nuls de ceuls qui dedens estoient, ne s'oserent bougier ne issir pour resqourre la proie. (FROISS., Chron. D., p.1400, 603)
[7] Les honmes de la ville n'oserent atendre la venue des Englois, car il n'estoient pas fort assés, et alerent au devant de euls tretiier, et se rendirent salves lorscorps et lors biens. (FROISS., Chron. D., p.1400, 623)
[8] et n'oserent retourner enFlandres, tant que les coses furent remises en aultre estat. (FROISS., Chron. D., p.1400, 806)
[9] Tout considéré et eulx bien conseilliez, ilz n'oserent attendre l'aventure qu'ilz fussent sceu là dedens, car ilz se doubterent trop fort de y estre enclos et assiegié. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 65)
[10] Ne sçay si fut vestu de noir ou vert, Car regarder ne l'oserent mes yeulx. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 12)

24 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre