C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de orroient dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1]Et aussi plusieurs se pourroient Merveiller, qui mes diz orroient, Pourquoy, quant de divers estas, Parlay, que ne nommay ou tas Les meurs femenins et les vicesD'aucunes femmes en meurs nices ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 80)
[2] Le soir avant la prinse avoit esté deliberé de assaillir le lendemain au matin, qui estoit à ung jour de dymanche XXXe d'octobre, l'an mil quatre cens soixante huict, et prins enseignes avecques ceulx de nostre avantgarde que, quant ilz orroient tirer ung coup de bombarde et deux grosses serpentines, incontinent après, sans autres coups, qu'ilz assaillissent hardiement, car ledict duc assauldroit de son costé. (COMM., I, 1489-1491, 153)
[3] Ceste justice faicte, les oncles du roy retournerent à Londres et se tindrent là ung temps pour savoir et oyr se ilz n'orroient nulles nouvelles du roy, et nulles n'enoyrent fors tant qu'ilz se tenoient le roy et ses gens à Brisco. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 74)
[4] Entreus comme ilz estoient en cel estry, les ungs des compaingnons de Geronnet aloient et venoient dessus les alées du mur pour savoir s'ilz orroient riens. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 213)
[5] Et Uriien s'en ala par my son pays, visitant ses lieux et ses fors, et bailla une partie de ses gens a Guyon, son frere, et au maistre de Rodes, et les fist entrer en mer pour aler savoir se ilz orroient nouvelles que Sarrasins remeissent armee sus pour venir sur son pays. (ARRAS, c.1392-1393, 123)
[6] Atant la dame se departi et Aigres demoura pensant comment il pourroit celler la mort de son pere, si dist que moult grant soubtiveté y convendroit avoir et que mauvaisement il se pourroit couvrir et aller a toute la mesgnie de l'ostel, car quant ilz voirroient et appercevroient que leur maistre ne vendroit point, et ilz orroient compter parmi la cité de Romme que un corps sanz teste a esté trouvé ou tresor de l'empereur, la mesgnie en pourroit soupeçonner aucune chose du fait, si ne s'enpourroit taire, pour quoy honte et meschief lui en pourroit bien venir. (Bérinus, I, c.1350-1370, 401)
[7] Atant fut le charriot attellé a quatre fors roussins,puis monterent quatre grans ribaus dessus et leur enseigna l'en comment ilz devoient crïer, et traÿnoient le corps par la cité, et aloient avecques eulx .XL. hommes armés qui ooient et escoutoient se ilz orroient nulle personne pleurer ne lamenter; (Bérinus, I, c.1350-1370, 407)
[8] car devant la gent, pour monstrer son obeissance et pour son honneur garder, n'en doit elle sonner mot, pour ce qu'il sembleroit a la gent qui ce orroient que le mary eust acoustumé a rendre compte de ses vouloirs a sa femme. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 77)

Fermer la fenêtre