C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de orez dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] et pour ce que orez et autrefois ay assez parlé de la divine vertu declemence et doulceur, à present, en donnant cause de discerner le bel du lait, me plait parler aucunement des arogans et orgueilleux et prendre en ce mon introite, ainsi comme les appelle un vaillant docteur, disant : «O maignée dyabolique en la possession Lucifer, de qui ciel ne terre ne pot soustenir la pesanteur de vostre griefté ! (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 74)
[2]Certes, biaux filz, ce qu'orez cy: Un mien sergent loyal et fin Que ce mauvais a mis a fin, Qui la fait ce mengier si grant. (Mir. ev. arced., c.1341, 133)
[3] Et vous d'autre part diligens Soiez des gens d'armes avoir Que vous faciez tantost mouvoir Et venir a moy droit en France, Et je les pense en ordenance Telle mettre dedans un mois Que vous orez dire Françoys Sont desconfit. introite, ainsi comme les appelle un vaillant docteur, disant : «O maignée dyabolique en la possession Lucifer, de qui ciel ne terre ne pot soustenir la pesanteur de vostre griefté ! (Mir. st Lor., 1380, 127)
[4] Venez a son enterrement, Quant vous orez le carrillon, Vestuz rouge com vermeillon, Car en amours mourut martir ; (VILLON, Test. M., 1461-1462, 150)
[5] - Eutropez appela sesti Romulus Aremius et dit qu'il engendra Aventin, qui regna en celi montaingne qui orez est dedens lez murs de Rome que on appele le mont Aventin qui dez lors fu ainsi appelee ; (BERS., I, 1, c.1354-1359, 7)
[6] (9.4) Orez, dist il, set bien chascuns que les dieux ne furent pas absens du commencement dez Romains, et aussi, pour certain, vertu si ne leur faudra pas ; (BERS., I, 1, c.1354-1359, 15)
[7] Mais de tout ce ne tint riens le Roy de France, comme vous orez cy après à la poursuyte de mes memoires. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 125)
[8] Et vos bonnes prieres continués doncques: priez et orez etayez esperance en Dieu, et tousjours il vous aidera. (JUV. URS., Verba, 1452, 222)
[9] Comment avéz orez le hardiment si grant Que sans commandement vous aller asseant ? (tfa0, 25)

Fermer la fenêtre