C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de oies dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] " Ces paroles oies et les arbalestriers veus, chil bidau se missent tantos au retour, et entrerent ens es bos de Saint Amant, et se sauverent, etretournerent en la ville. (FROISS., Chron. D., p.1400, 422)
[2] Vierge plaine de vraies joies, Pour ce que tu ma priére oies Et pour ce que delivré m'as De l'ennemi et de ses las Et de grace reconforté, Ces escharboucles apporté T'ay, vierge, et si les te present. (Mir. pape, 1346, 396)
[3] Et pour ce que ma priére oies, Dame, et que de ce me pourvoies, De cy endroit ne partiray Tant que du tout pardit aray Vostre sautier. grace reconforté, Ces escharboucles apporté T'ay, vierge, et si les te present. (Mir. st Sev., 1362, 219)
[4] A ce propos dist Mabelie Joliette que, quant les cynes ou les oies se baignent et debatent en l'eaue, il n'y aura aucune faulte qu'il ne pleuve cellui jour. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 97)
[5] Est venu le recteur de l'Université de Paris en la Chambre, et a dit à messire Henry de Marle, premier president, en ma presence, que combien que à la requeste d'aucuns eussent esté empetrées lettres par lesquelles le Roy ordonnoit aucuns commissaires pour cognoistre des causes beneficiales, tant pendentes que à pendre en Parlement, touchant la subtraction ou neutralité, tant en cas de nouvelleté que autrement, et que telx causes fussent renvoiées par devent iceulx commissaires, à quoy pieça la Court eust respondu que, aux cas particuliers, la Court, oies les parties, fera droit, l'entention de ladicte Université estoit que la Court feist raison esdictes causes venues ou à venir, ceans nonobstant lesdictes lettres. (BAYE, II, 1411-1417, 72)

Fermer la fenêtre